جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اهدای گل و هدیه فرهنگی گردشگران خارجی  در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان

مدیر مدرسه علمیه ناصریه گفت: این مدرسه از ابتدای شهریور تاکنون طبق آمار ثبت شده میزبان قریب به بیش از ۳ هزار گردشگر از ۴۷ کشور خارجی بوده که با مبلغین زباندان به گفتگوی آزاد نشسته اند.

حجت الاسلام محمد زمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: مدرسه علمیه ناصریه واقع در ضلع شرقی مسجد امام (ره) اصفهان سالهاست که میزبان گردشگران خارجی است.

وی افزود: هدف از این ارتباط و میزبانی آشنا کردن آنها با واقعیت و جهان اسلام و زدودن شبهات موجود در رسانه‌های غربی علیه اسلام و تشیع و ایران است.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی تبلیغ ناصریه عنوان کرد: علی رغم تبلیغات سوء علیه ایران و تحریم ورود بخشی از گردشگران به ایران توسط برخی از کشورهای غربی، هنوز بسیاری از گردشگران خارجی، مقصد ایران را برای سفر خود انتخاب می‌کنند و در گفتگوهای آزاد و دوستانه که در این مدرسه (اولین مدرسه گردشگری اسلامی) برای آنها فراهم شده، شرکت می‌کنند.

وی افزود: مدرسه علمیه تبلیغ ناصریه از ابتدای شهریور که پیک گردشگری تابستانه در ایران به حساب می‌آید تا اواخر مهرماه طبق آمار ثبت شده میزبان قریب به بیش از ۳ هزار گردشگر از ۴۷ کشور خارجی بوده که با مبلغین زباندان این مدرسه به گفتگو نشسته اند، البته آمار ورودی به مسجد امام(ره) میدان نقش جهان از این بالاتر است.

حجت الاسلام زمانی تصریح کرد: هدف از این گفتگوها ایجاد ارتباط کلامی دوستانه جهت ارتقاء سطح شناختی آنها از اسلام و نقش دولت اسلامی و روحانیت در جامعه و همچنین برطرف کردن شبهاتی است که در رسانه ها علیه اسلام و تشیع در حوزه اعتقادات و سبک زندگی اسلامی مطرح می شود.

وی افزود: طبق بازخوردهای گرفته شده از گردشگران و راهنمایان که بصورت مستند ضبط شده است، قریب به اتفاق گردشگران این گونه برنامه ها و گفتگوهای آزاد را بسیار مفید و روشنگرانه توصیف کرده‌اند.

این مبلغ زباندان خاطرنشان کرد: آمار یادشده فقط مربوط به مهر ماه ۱۴۰۱ و در بازه زمانی حدوداً بیست روز است که نمونه ای از فعالیت های ماهانه این مدرسه در عرصه تبلیغ بین الملل است.

استقبال ۳ هزار گردشگر از گفتگوی آزاد در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان

استقبال ۳ هزار گردشگر از گفتگوی آزاد در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان

استقبال ۳ هزار گردشگر از گفتگوی آزاد در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha