یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ارزنده

حوزه / امام جمعه موقت همدان گفت: علیرغم آنکه کشورهای غربی پیشرفته‌ترین سامانه‌های هوایی و تجهیزات نظامی خود را در اختیار اوکراین قرار داده‌اند، اما بازهم از توان نظامی ایران می‌ترسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه موقت همدان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: در حالی در ۴۰ سال گذشته و پس از پیروزی انقلاب، دشمنان مانع از فروش تسلیحات سایر کشورها به ایران می‌شدند و از آن واهمه داشتند، اما به لطف جوانان این مرز و بوم، جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که کشورهای مستکبر دنیا از این می‌ترسند تا پیشرفته‌ترین تسلیحات ساخته شده توسط ایران، در اختیار سایر کشورها قرار گیرد.

وی افزود: کارشناسان کشورهای بیگانه با حضور در شبکه‌های تلویزیونی خودشان شبانه روز به دنبال راهکار برای مقابله با پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی هستند و هر لحظه نقشه جدیدی را مطرح می‌کنند، که البته در تحقق تمام آنها ناتوان بوده‌اند.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه رسانه‌های دشمن در روزهای گذشته برنامه‌های خود را به پهبادهای ایرانی و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران اختصاص داده‌اند، گفت: بنا بر اعلام روزنامه‌های اسراییلی، فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی، در برابر توان موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی اعلام ناتوانی کرده‌اند و این نشان از قدرت و توانایی جوانان و نخبگان ما دارد.

وی با اشاره به اینکه علیرغم آنکه کشورهای غربی پیشرفته‌ترین سامانه‌های هوایی و تجهیزات نظامی خود را در اختیار اوکراین قرار داده‌اند، اما بازهم از توان نظامی ایران می‌ترسند، خاطر نشان کرد: دشمن به خوبی می‌داند که توان نظامی سامانه‌های موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی به چه میزان اثرگذار است و آنها توان مقابله با آن را ندارند.

حجت‌الاسلام ارزنده با تاکید بر اینکه دوران قدرت نمایی و ابر قدرتی آمریکا به پایان رسیده است، اظهار داشت: با اقدامات انجام شده، به زودی طرح ترانزیت کالا که از خلیج فارس به روسیه و کشورهای مشترک المنافع متصل است، اجرایی خواهد شد و نتیجه آن درآمد ۲۵ میلیارد دلاری در سال برای کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حوادث و فتنه‌ها، خواص و افراد شناخته شده باید مراقب اظهار نظرهای خود باشند، مطرح کرد: لازم است تا مسئولان و خواص براساس علم و درک صحیح به اظهار نظر بپردازند و با صحبت نسنجیده، اجازه سوء استفاده به دشمن را ندهند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha