پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
طباطبایی نژاد

حوزه / امام جمعه اصفهان حمایت ایران از جنگ روسیه و اوکراین را دروغ رسانه‌ای خواند و گفت: رسانه‌های دنیا اکنون ایران را متهم به ارسال پهباد به اوکراین می‌کنند در حالی که این یک دروغ رسانه‌ای است، ولی نکته‌ای که دارد این است که، جمهوری اسلامی زمانی در جنگ تحمیلی از لحاظ سیم خاردار هم تحریم بود، اکنون به جایی رسیده که می‌گویند به یک قدرت جهانی مانند روسیه سلاح ارسال کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، عصر امروز در همایش فصلی ائمه جماعات شهر اصفهان، اظهار داشت: دشمن از اوایل انقلاب تا کنون به انحای مختلف با جمهوری اسلامی جنگیده، که جنگ فیزیکی، روانی و اقتصادی از آن جمله است اما به لطف خدا در همه این نبردها ملت ایران سربلند بیرون آمده است.

وی تحریم‌های قدرت‌های بزرگ را بر ملت ایران بی‌تاثیر دانست و افزود: مسئولین اروپایی و آمریکایی خود به شکست مفتضحانه تحریم‌ها علیه ایران اسلامی، اعتراف کرده‌اند و در این وضعیت تحریم‌های ظالمانه ما نه تنها متوقف نشده‌ایم که هر روز در حال پیشرفت هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به تکرار نقطه ضعف‌ها و بازتاب‌های چندباره اغتشاشات در کشور توسط رسانه‌های بیگانه، وظیفه ائمه جماعات و رسانه‌های داخلی را تکرار دستاوردها و موفقیت‌ها عنوان کرد و گفت: یکی از دستاوردها در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی، اضافه شدن ۵۰ میلیون نفر به جمعیت کشور و در عین حال افزایش چشمگیر خدمات رفاهی، اجتماعی و اقتصادی نسبت به پیش از انقلاب اسلامی است.

وی همچنین با مقایسه تولید برق در دوره قبل و بعد از انقلاب اسلامی، اذعان کرد: قبل از انقلاب ظرفیت تولید برق ما تنها ۹۰۰۰ هزار مگاوات بود و اکنون این عدد به ۸۲هزار مگاوات رسیده است و قریب به ۹۹ درصد از روستاهای کشور از نعمت برق برخوردار شده‌اند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان حمایت ایران از جنگ روسیه و اوکراین را دروغ رسانه‌ای خواند و ادامه داد: رسانه‌های دنیا اکنون ایران را متهم به ارسال پهباد به اوکراین می‌کنند در حالی که این یک دروغ رسانه‌ای است، ولی نکته‌ای که دارد این است که، جمهوری اسلامی زمانی در جنگ تحمیلی از لحاظ سیم خاردار هم تحریم بود، اکنون به جایی رسیده که می‌گویند به یک قدرت جهانی همانند روسیه سلاح ارسال کرده است.

آیت الله طباطبایی نژاد یکی دیگر از نقشه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی را تفرقه دانست و خاطرنشان کرد: قدرت‌های استکباری در صدد تفرقه بین کشورهای مختلف هستند و اکنون در ایران فعالیت می‌کنند و می‌خواهند ایران را به چند بخش تقسیم کنند.

وی تصریح کرد: عامل اصلی موفقیت‌های ما، دین داری مردم است، نیروهای مسلح و دانشمندان و جوانان ما در پناه دین به این پیشرفت‌ها رسیده‌اند و اگر این عامل مهم وجود نداشت، قطعا این دستاوردهای بزرگ نیز پدید نمی‌آمد و کفار بر ما مسلط می‌شدند.

امام جمعه اصفهان همچنین دولت سیزدهم را دولتی انقلابی و کارآمد توصیف کرد و گفت: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل و محاکمه قاتل سردار سلیمانی در سازمان ملل از شجاعت و ابتکار عمل رئیس جمهور بود.

وی پیاده روی اربعین و امنیت پیش آمده در این واقعه را از دستاوردهای جمهوری اسلامی معرفی کرد و یادآور شد: این حرکت عظیم‌ترین حرکت صلح آمیز جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در پایان سخنان خود دو سال فراگیری بیماری کرونا را زمان فاصله گرفتن مردم از مساجد، نماز جمعه و مراسمات مذهبی دانست و افزود: ائمه جماعات اکنون وظیفه سنگینی دارند و باید این فاصله پیش آمده بین مردم و دین را جبران کنند و به صورت مضاعف فعالیت فرهنگی و تبلیغی خود را ادامه دهند.

حمایت ایران از جنگ روسیه با اوکراین یک دروغ رسانه‌ای است/ رسالت امروز ائمه جماعات تحقق جهاد تبیین است

حمایت ایران از جنگ روسیه با اوکراین یک دروغ رسانه‌ای است/ رسالت امروز ائمه جماعات تحقق جهاد تبیین است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha