شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ امام جمعه موقت شیراز گفت: دوام انقلاب دارای چهار خط قرمز از جمله ولایت، دفاع از مکتب مانند حجاب، مردم و وحدت است، نیروی انتظامی در صف مقدم تأمین امنیت است، باید در حفظ دفاع از مردم از این مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی در جلسه مشترک جامعه روحانیت شیراز و شورای قضائی و انتظامی استان فارس که به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی فراجا برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای امنیت، اظهار کرد: نیروی انتظامی علاوه بر اغتشاشات، در همه صحنه ها از جمله مرز ها نیز جان فشانی می کنند.

وی در ادامه با تصریح اینکه احساس مسئولیت نیروی انتظامی بسیار مهم است که الحمدلله در این مجموعه مشاهده می شود، اضافه کرد: توطئه اخیر برنامه ریزی شده بود چراکه در آمریکا در مدت یک سال ۳۶ زن کشته می شود و کسی خبردار نمی شود اما در ایران یک خانم کشته می شود و همه دنیا اطلاع پیدا می کنند.

عضو جامعه روحانیت شیراز عنوان کرد: دوام انقلاب با ولایت، دفاع از مکتب مانند حجاب، مردم و وحدت است، نیروی انتظامی در صف مقدم تأمین امنیت است، باید در حفظ دفاع از مردم از این مجموعه قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha