یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: آموزش و پرورش آن گونه که باید کار نکرده است و میان افرادی که دستگیر شده قشر بسیاری از نوجوانان هستند که تحت تأثیر فضای مجازی ولنگار قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری در جلسه مشترک جامعه روحانیت شیراز، شورای قضائی و انتظامی استان فارس که به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، در خصوص حوادث اخیر اظهار کرد: از این واقعه اتفاق افتاده تأسف می خورم.

وی در ادامه با تصریح اینکه عده ای دانسته و ندانسته شمشیر را علیه جمهوری اسلامی از رو کشیده اند، اضافه کرد: برخی فکر نمی کنند که اگر امنیت کشور خدشه دار شود یک دقیقه نمی توانند سر بر روی زمین بگذارند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: عده ای برای اینکه خود را مشهور کنند دست به مصاحبه یا اطلاعیه در خصوص حوادث اخیر می زنند در واقع با این کار آب در آسیاب دشمن می ریزند که باید به حال آنان تاسف خورد.

تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) ضمن اعلام حمایت جامعه روحانیت شیراز از مجموعه فراجا خاطرنشان کرد: میان افرادی که دستگیر شده قشر بسیاری از نوجوانان هستند که تحت تاثیر فضای مجازی ولنگار قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: برخی نمایندگان استان فارس توجه به فضای مجازی ولنگار ندارند که جوانان را درگیر کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با تأکید بر اینکه باید با لیدرهای اغتشاشات برخورد شود، خاطرنشان کرد: برای حفظ نظام خون های بسیاری ریخته شده است، باید با افرادی که به دنبال نابود کردن کشور هستند برخورد صورت گیرد.

وی همچنین در خصوص نحوه تربیت جوانان در آموزش و پرورش نیز عنوان کرد: آموزش و پرورش آن گونه که باید کار نکرده است، از این رو باید در خصوص جوانان برنامه های مختلف و گوناگون داشته باشد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به رسالت نهادهای فرهنگی در خصوص عفاف و حجاب و مسائل فرهنگی مطرح کرد: چرا همه نهادها خود را کنار کشیده و فقط نیروی انتظامی را پیش انداخته اند همه 37 نهاد وظیفه فعالیت فرهنگی را دارند ، نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند کاری را پیش ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha