شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام سرافراز

حوزه/ حجت الاسلام سرافراز گفت: هرچه ریشه‌های انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته عمیق‌ تر شده، تهدیدها و فتنه‌ گری‌ های داخلی و خارجی هم پیچیده‌ تر شده است و این نشان از شتاب کشورمان در پیشرفت و حرکت به سمت آرمان‌ های بلندش دارد.

حجت الاسلام کریم سرافراز، جانشین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران اظهار داشت: ایران اسلامی پس از انقلاب همواره با تهدیدهای متعددی روبرو بوده و همه این تهدیدها از سوی دشمنان و مخالفان پیشرفت کشور به مردم تحمیل شده است.

وی افزود: هرچه ریشه‌های جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته عمیق‌ تر شده، تهدیدها و فتنه‌ گری‌ های داخلی و خارجی هم پیچیده‌ تر شده است و این نشان از شتاب کشورمان در پیشرفت و حرکت به سمت آرمان‌ های بلندش دارد.

جانشین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور تصریح کرد: دشمنان دریافتند که تحریم، اعمال قدرت و تروریسم دولتی برای شکست دادن ایران اسلامی کارساز نیست و خودشان شکست خورده اند، لذا چاره‌ کار را در مقدمه چینی برای ناامن کردن ایران یافتند تا کشور ما را از مسیر پیشرفت باز دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دیگر پشت‌ پرده اغتشاشات اخیر و آتش بیاران معرکه برای همه روشن گردیده که صهیونیست‌ ها، آمریکایی‌ ها، رژیم سعودی و برخی کشورهای اروپایی از جمله انگلیس خبیث در این وقایع دست داشتند و سردمداران آنها نیز به این موضوع علناً اعتراف کرده اند.

جانشین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: در سال های گذشته شعارها در نقض انقلاب و حاکمیت بود، اما در اغتشاشات اخیر متاسفانه شعارها در راستای نفی حاکمیت بود، لذا ضرورت جهاد تبیین که از مهمترین موضوعات در فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) بوده، بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور که همواره خود را سرباز ولایت فقیه و نظام اسلامی می داند، از ابتدا ضمن حمایت از عملکرد دستگاه های انتظامی و امنیتی، اغتشاشات و هرگونه تحرکات ضد ایرانی و اسلامی را شدیدا محکوم نمود و مطالبه گر جدیِ پیگیری و مجازات عاملین آن توسط دستگاه قضایی کشور است.

حجت الاسلام سرافراز گفت: ان شاءالله با وجود رهبری حکیم و فرزانه و ملتی فهمیده و بصیر، این انقلابِ مقدس به حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) متصل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha