یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی محمد لروند در گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان

حوزه/ امام جمعه کنگاور گفت: خنثی نمودن نقشه های استکباری که توسط فتنه گران و پیاده نظام دشمن به بهانه های مختلف راه اندازی می شود، نیاز به برخورد قاطعانه قوه قضائیه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند در گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در خصوص وقایع اخیر کشور گفت: با تدابیر حکیمانه ولی امر مسلمین و غیرت مردم همیشه در صحنه، دسیسه نظام سلطه و خوش رقصی جبهه مشترک سلطنت طلبان و منافقین داخلی ، نقش بر آب خواهد شد.

امام جمعه کنگاور ادامه داد: خواب دشمنان خارجی و جریان غربگرا، در جبهه کفر و نفاق برای ملت صبور، مقاوم و انقلابی، هیچ وقت تعبیر نخواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر با بد خواهان انقلاب و سلبریتی هایی که مستقیما خط آشوب را به دیگران نشان می دهند برخورد نشود، جریان فتنه به خباثت خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام لروند اظهار کرد: از راهکارهای مبارزه با فتنه گران می توان به برخورد قاطعانه دستگاه قضا، ترویج فعالیت جهادی، جهاد تبیین، حمایت از جریان انقلابی، مبارزه قاطع با فساد و گرانی اشاره کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات دولت سیزدهم، گفت: توقع داریم که رئیس دولت در خصوص اظهارات نسنجیده یکی از وزراء و سبک شمردن جایگاه قرآنی و روایی امر به معروف و نهی از منکر تذکرات لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha