پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امام جمعه دهاقان

حوزه/ امام جمعه دهاقان در خصوص نقش طلاب در خنثی کردن افکار غلط دشمن خاطرنشان کرد: اگر وظایفمان را به درستی انجام ندهیم، باید زمینمان را واگذار کنیم. منافقان سلاحشان زور و زر و تزویر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام علی اصغر رضوانی، امام جمعه دهاقان، در نشست بصیرتی با محوریت: «تبیین وظایف طلاب در شرایط کنونی»، در جمع طلاب مدرسه علمیه این شهر با اشاره به ضعف فرهنگی در کشور بیان کرد: فتنه ۱۴۰۱ قابل مقایسه با فتنه سال۸۸ و قبل از آن نمی باشد. متاسفانه ما از منافقین و سلطنت طلبان داخل کشور ضربه می خوریم.

وی ابراز کرد: ما در بحث فرهنگی ضعیف عمل کرده ایم، فعالیت های فرهنگی به گونه ای باید تاثیرگذار باشد که قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) برای مردم در اولویت باشند. دشمن زمانی که نتوانست از راه های مختلف ایران را تحت فشار قرار دهد، نفوذ خود را بر ذهن و فکر جوانان و نوجوانان متمرکز نمود.

امام جمعه دهاقان با بیان اینکه مردم باید از نظر اعتقادی تقویت شوند، تا احدی جرأت نکند به مقدسات توهین کند، افزود: نوجوانان و جوانان باید از نظر سواد رسانه ای قوی شوند تا در برابر هجمه هایی که به وجود می آید مقاومت کنند و تحت تاثیر قرار نگیرند.

وی در خصوص نقش طلاب در خنثی کردن افکار غلط دشمن، خاطرنشان کرد: اگر وظایفمان را به درستی انجام ندهیم، باید زمینمان را واگذار کنیم. منافقان سلاحشان زور و زر و تزویر است و جامعه ما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام رضوانی ادامه داد: باید علم و فکر خود را تقویت کنیم تا در مقابل حمله های سایبری و اعتقادی دشمن بر ذهن مردم ایستادگی کنیم. متاسفانه مساله حجاب و مهسا امینی بهانه ای بود تا دشمن از داخل بتواند این چنین آسیب رسانی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha