دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
البرز

مدیر حوزه علمیه استان البرز با تأکید بر حمایت و تقویت ستاد امر به معروف، گفت: امیدواریم با عنایت اهل بیت(ع) امر به معروف و نهی از منکر از مظلومیت خارج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، نشست مدیر حوزه علمیه استان البرز با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، در محل مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام امید کولیوند با تشریح برنامه ها و اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواستار تقویت تعامل با حوزه علمیه شد.

وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی حوزویان شاهد رشد و احیای امر به معروف خواهیم بود، از استقبال این ستاد از طرح ها، پیشنهادات و مقالات با موضوع امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق خوئینی، مدیر حوزه علمیه استان البرز هم در این جلسه با تاکید بر حمایت و تقویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: امیدواریم با عنایت اهل بیت(علیهم السلام) امر به معروف و نهی از منکر از مظلومیت خارج شود.

وی ادامه داد: با آموزش و همکاری طلاب و روحانیون علاقه مند می توان امر به معروف و نهی از منکر را در سطح جامعه احیا و از مراکز و نهادها مطالبه‌گری کرد.

مدیر حوزه علمیه استان البرز با اشاره به فرمایش امیرالمومنین(ع) «النّاسُ عَلی دینِ مُلُوکِهِمْ»، افزود: مهم ترین شیوه امر به معروف و نهی از منکر رفتار عملی مسئولین جامعه است و باید مدیران و مسئولان با رفتار مناسب با ارباب رجوع برخورد کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha