چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
دیدار مدیران، مبلغین و اساتید حوزه علمیه خواهران استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش گلوگاه تربیتی است، گفت: فرزندان نزدیک به ۱۳ سال در اختیار آموزش و پرورش هستند و باید برای آنها برنامه ریزی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در دیدار سرپرست، مبلغین و اساتید حوزه علمیه خواهران استان با بیان اینکه قطعا نگاه ویژه ای به حوزه علمیه خواهران داریم، اظهار کرد: باتوجه به جایگاه زن در اسلام و اینکه در کنار هر مرد موفق یک زن موفق است، توجه به بانوان در برنامه ها یک ضرورت است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: با وجود شیوع کرونا در چند سال اخیر اما از مسائل قشر بانوان غافل نبوده ایم و در سرکشی از شهرستان های خوزستان، از مدارس خواهران نیز بازدید شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اغتشاشات و اتفاقات اخیر در سطح کشور، ادامه داد: این مسائل تلنگری برای ما است، چراکه از آسیب های فضای مجازی آگاه بودیم اما نه به این مقدار.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه فضای مجازی رها است، افزود: در چند سال اخیر استفاده از فضای مجازی بسیار بیشتر شده بود و دشمن با وجود تحریم های مختلف اما بسترهای متنوعی برای حضور مردم ایران در این فضا ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش گلوگاه تربیتی است، خاطرنشان کرد: فرزندان نزدیک به ۱۳ سال در اختیار آموزش و پرورش هستند و باید برای آنها برنامه ریزی کرد. "معلمین مدارس، خانواده ها و فرزندان" سه سطحی می باشند که در استان خوزستان برای آنها برنامه ریزی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: خواهران طلبه استان در مدارس آموزش و پرورش حضور یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha