دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حمله روریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیام مشترکی شهادت مظلومانه زائران حرم حضرت احمدابن موسی(ع) را تسلیت گفتند و بر لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا با همه آشوب طلبان، اشرار و قانون شکنان تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیام مشترکی شهادت مظلومانه زائران حرم حضرت احمدابن موسی(ع) را تسلیت گفتند و بر لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا با همه آشوب طلبان، اشرار و قانون شکنان تأکید کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی در اقدامی وحشیانه با ترور زائران بی‌گناه حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) لکه ننگی دیگر بر پرونده سیاه خود افزودند.

دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی که بیش از ۴۰ روز است با بهانه‌های مختلف علیه امنیت، اعتقادات و وحدت ملی سرزمین از هیچگونه خدعه و توطئه دریغ نکرده‌اند، دانشگاه‌ها و خیابان‌ها را صحنه فحاشی، اغتشاش و توهین به مقدسات و ارزش‌های انسانی نموده و خون پاک تعدادی از مدافع امنیت از جمله پاسدار شهید علی نظری در شهر ملایر را بر زمین ریخته‌اند.

اکنون شهادت زائران مظلوم حرم حضرت احمد بن موسی(ع) حجت را تمام کرد و نشان داد دشمنان این سرزمین در اوج قساوت و ددمنشی از هر فرصتی برای ادامه شرارت و ناامنی جامعه استفاده می‌کنند.

امروز مطالبه ملت مسلمان ایران بازگشت امنیت و برخورد قاطعانه قوه قضاییه با همه آشوب طلبان، اشرار و قانون شکنان است که دست در دست گرگ‌های داعشی امنیت جامعه را سلب کرده‌اند.

اینجانبان وقوع این جنایت هولناک را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بازماندگان شهدای عزیز و آحاد ملت شریف تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه از خداوند متعال آرزوی صحت و شفای عاجل داریم.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

حبیب‌الله شعبانی موثقی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

علیرضا قاسمی فرزاد
استاندار همدان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • روح الله IQ ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    همه باهم روز سیزده آبان متحدمرگ برامریکا میگوییم