شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در منزل شهید نظری

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: دشمن با ایجاد ناآرامی در کشور به دنبال نفوذ و ضربه زدن بیشتر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی روز گذشته در دیدار با خانواده شهید نظری، از شهدای مدافع امنیت که در ملایر به دست آشوبگران به شهادت رسید، اظهار داشت: نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در چهل روز گذشته زحمات فراوانی کشیده‌اند، که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه باید قدردان نعمت امنیت در کشور باشیم، گفت: امنیت امروز کشور مرهون زحمات شبانه روزی امثال شهید نظری‌ها است که از جان خود برای امنیت کشور و مردم گذشته‌اند.

امام جمعه همدان افزود: علیرغم تمام برنامه ریزی‌های دشمن برای ضربه زدن به امنیت کشور، اما شاهد امنیتی مثال زدنی هستیم.

وی با تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنانمان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، یادآور شد: دشمن با ایجاد ناآرامی در کشور به دنبال نفوذ و ضربه زدن بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر لزوم حفظ اقتدار نیروی‌های نظامی و امنیتی در کشور، مطرح کرد: در صورتی امنیت در کشور حفظ خواهد شد که مجموعه‌های امنیتی و انتظامی اقتدار داشته باشند.

وزیر کشور از لحظات اولیه حادثه پیگیر ماجرا بود

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان نیز در این دیدار با تسلیت به خانواده شهید نظری، اظهار داشت: از لحظات اولیه این حادثه، وزیر کشور شخصا پیگیر ماجرا بود و بر دستگیری عاملان این جنایت دستور اکید داشت.

حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر هم با بیان اینکه انتظار مردم و خانواده شهید نظری، برخورد قاطع با آشوبگران و مخلاّن آسایش و امنیت کشور است، گفت: اقتدار نیروی نظامی و انتظامی ما از مسائلی است که امروز باید نسبت به آن حساس باشیم.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha