یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مظاهری

حوزه / حضرت آیت الله مظاهری تصریح کردند: بی‌شک هدف خباثت آمیز دست‌های جنایتکار و اندیشه‌های پلیدی که اینگونه فجایع دلخراش را پدید می‌آورند، برهم زدن امنیت و آرامش میهن اسلامی و ایجاد شکاف در وحدت و انسجام ملت مظلوم ایران است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری در پی حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی(ع)، پیام تسلیتی بدین شرح صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

حادثه مصیبت‌بار و هولناک تروریستی در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی «علیهماالسلام» و شهادت جمعی از زائران بی‌گناه و شکسته شدن حرمت آن بارگاه نورانی، مایۀ تأسف و تأثر گردید.

بی‌شک هدف خباثت آمیز دست‌های جنایتکار و اندیشه‌های پلیدی که اینگونه فجایع دلخراش را پدید می‌آورند، برهم زدن امنیت و آرامش میهن اسلامی و ایجاد شکاف در وحدت و انسجام ملت مظلوم ایران است.

امید است مسئولان مربوطه، با دقت و سرعت و با درک صحیح از شرایط حساس کشور، ریشه‌ها و زمینه‌های این حادثه تلخ و فاجعه‌بار و سایر حوادث و ناامنی‌های اخیر را به درستی شناسایی کرده و با درایت و جدیت، برای علاج و اصلاح آن اقدام نمایند.

ضمن عرض تسلیت و اظهار همدردی با داغدیدگان و مصیبت‌زدگان این حادثه خونین و آرزوی شفای عاجل مجروحان و رحمت واسعه برای شهیدان، از خداوند رحیم و رحمان، دفع شر بدخواهان و دشمنان اسلام و ایران و حفظ و اعتلاء امنیت و وحدت در کشور، که حاصل مجاهدت ملت بزرگوار و خون‌بهای شهدای عزیز است و نیز فرج و ظهور دادرس و منجی بشریت، حضرت بقیة‌الله‌الأعظم «عجل‌الله‌فرجه‌الشریف» را مسئلت می‌کنم.

۱/ ربیع الثانی /١٤٤٤
٥/ آبان /١٤٠١
حسین المظاهری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha