یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حاجبی

حوزه / امام جمعه قشم گفت: تکلیف و نقش آفرینی بانوان و مادران در تربیت نسل جدید بسیار مهم است و امروز تربیت نسلی که ادامه دهنده راه شهدا باشند، یکی از اثرگذارترین ویژگی‌ها در ایجاد تمدن اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم امشب در پیش نشست همایش بین‌المللی "مادران فاطمی، تربیت حسینی، تمدن اسلامی" همراه با گرامیداشت شهیده فاطمه نیک، با عرض تبریک و تسلیت نسبت به شهادت جمعی از هموطنانمان در حرم احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، اظهار داشت: خون شهید در هر گوشه‌ای از انقلاب اسلامی از بین برنده تاریکی و پلیدی است.

وی افزود: با ریختن خون شهیدان در این مملکت، به یقین انقلاب اسلامی ما پا برجاتر خواهد بود و دل‌های مومنین مستحکم‌تر خواهد شد و شاهد نمایش قدرت نظام اسلامی خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: یقینا رسیدن به تمدنی که میراث دار آن هستیم، از طریق فرمانبری از مقام معظم رهبری و خون شهداء، دست یافتنی است و پرچم اقتدار را به دست امام عصر(عج) خواهیم سپرد.

حجت الاسلام حاجبی با اشاره به نقش آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی تأکید کرد: تکلیف و نقش آفرینی بانوان و مادران در تربیت نسل جدید بسیار مهم است و امروز تربیت نسلی که ادامه دهنده راه شهدا باشند، یکی از اثرگذار ترین ویژگی‌ها در ایجاد تمدن اسلامی است.

وی تصریح کرد: اگر امروز شاهد سنگ پرانی یا آتش زدن روسری توسط تعداد اندکی نوجوان و جوان فریب خورده هستیم، لازم است تا در جهت روشنگری و تحقق جهاد تبیین بیشتر تلاش کنیم.

حجت الاسلام حاجبی یادآور شد: یکی از تکالیف ما در جهت روشنگری، تربیت بر اساس معیارها و ارزش‌های اسلامی و معنوی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha