دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
المصطفی

امام جمعه اصفهان با بیان این که خیلی از افراد در داخل کشور اهمیت جامعه المصطفی را هنوز متوجه نشده اند، گفت: فعالیت های های المصطفی مصداق کامل آیه نفر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی روز گذشته در سفر یک روزه خود به اصفهان، با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار و گفت وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته در جامعه المصطفی العالمیه طی سالهای گذشته، اظهار کرد: فعالیت های های المصطفی مصداق کامل آیه نفر است.

وی با بیان اینکه معقتد است خیلی از افراد در داخل کشور اهمیت جامعه المصطفی را هنوز متوجه نشده اند، گفت: باید ارزش بیشتری برای این موضوع قائل بود و سرمایه گذاری بهتری بر روی آن انجام داد. حقیقت این است که توجه به المصطفی جز بهترین کارها برای نفوذ معنوی در کشورهای مختلف است.

مدیر حوزه های علمیه اصفهان ادامه داد: تحصیل، رسیدگی و تقویت بیشتر طلاب غیرایرانی برای حضور در کشورهای خود از مسائل بسیار مهم است؛ امروزه بالاترین امر برای انسان نقش هدایت گری و مبلغ بودن است که این رسالت برعهده روحانیت قرار داده شده است.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی به برخی از فعالیت‌ها و اقدامات اخیر جامعه المصطفی اشاره کرد.

رئیس جامعه المصطفی گفت: کمتر جایی در دنیای می توان یافت که تربیت یافته یا دانش آموخته المصطفی نباشد و این از برکات انقلاب و انفاس قدسی امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha