سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه سیریک

حوزه / امام جمعه شهرستان سیریک گفت: کشورهای غربی و عربی و گاو شیرده شان بدانند با این کارها نمی‌توانند خدشه‌ای به این نظام و انقلاب وارد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهارداشت: سر جنگ داشتن با نفس خود از ویژگی افراد اهل تقوا است.

وی با بیان اینکه اهل تقوا به این نتیجه رسیده‌اند که دشمن‌ترین دشمن آنها نفس شان است، افزود: ما می‌توانیم با مراقبت از نفس خود، همانند شهید قاسم سلیمانی باشیم و رستگار شویم، اما در مقابل آن، با اسیر بودن به دست نفس همچون بایدن‌ها و صدام‌ها خواهیم شد.

خطیب جمعه سیریک خاطرنشان کرد: غربی‌ها دلشان به حال ما نسوخته است، آنها دارو برای بیمارن سرطانی نمی‌دهند، به جای آن فیلم‌های منحرف به ما می‌دهند و در پی گمراه ساختن جوانان و نوجوانان ما هستند.

امام جمعه شهرستان سیریک ضمن تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان در حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ(ع)، یادآور شد: هنوز علی اصغر و اکبرها به شهادت می‌رسند و شمرها و یزیدها حضور دارند، معترضان بدانند که فرق بین اغتشاش و اعتراض به اندازه تار مویی است.

وی ادامه داد: غربیان و رسانه‌های معاند با نظام جمهوری اسلامی ایران مرگ یک دختر کرد را که هم پتانسیل ایجاد اختلاف قومیتی و هم مذهبی داشت را بزرگ کردند، هدف آنها راه‌اندازی جنگ علنی بود اما کور خوانده‌اند.

وی با بیان اینکه این قشر در فضای مجازی با مرگ این بانو و با هشتگ‌های "زن، زندگی، آزادی" دایه عزیزتر از مادر شده‌اند، یادآور شد: همین افراد در برابر عمل خصمانه داعش و به شهادت رساندن هم وطنان ما در شیراز سکوت معنادار و کثیفی کردند.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به نزدیک شدن به سالروز شهادت حسین فهمیده، خاطر نشان کرد: دانش آموزان ما پیروی از خط رهبری و ولایت فقیه را از شهید حسین فهمیده یاد بگیرند، امروز پیام مقام معظم رهبری این است که پیام انقلاب به دست دانش آموزان به جهان صادر شود.

وی تشریح کرد: اگر رهبر معظم انقلاب، اذن جهاد دهند، همه آماده‌ایم تا از سرهای داعشی‌های وطنی کوه بسازیم، مایی که داعش را در عراق و سوریه شکست دادیم این‌ها عددی نیستند.

وی تأکید کرد: کشور های غربی و عربی و گاو شیرده شان بدانند با این کارها نمی‌توانند خدشه‌ای به این نظام و انقلاب وارد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha