دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه اغتشاشگران با شعار زن، زندگی و آزادی به خیابان می آیند، گفت: این افراد خواهان ترویج فساد و بی بند و باری در کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع)شاهچراغ، گفت: شهادت تعدادی از هموطنان بی گناه در این حادثه ترریستی نشان داد برخی اغتشاشگران با ایجاد ناامنی فضا را برای حرکات ناجوانمردانه داعش فراهم کردند.

وی با بیان اینکه پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در عرصه های گوناگون خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، افزود: ایران به عنوان جبهه مقاومت در تقابل با جبهه استکبار قرار دارد و قطعا پیروز میدان خواهد بود و نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب نقش بر آب خواهد شد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم بابصیرت و ولایی ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش های اسلام و انقلاب هستند، گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی وفادار به خون شهیدان و ارزش های اسلامی و انقلابی خواهند بود.

وی با بیان اینکه برخی از اغتشاشگران افرادی فریب خورده هستند که از روی احساسات وارد جریانات و کینه دشمن شده اند، افزود: خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند تا در دام دشمنان و نقشه های استکبار نیفتند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه اغتشاشگران با شعار زن، زندگی و آزادی به خیابان می آیند، خاطر نشان کرد: این افراد خواهان ترویج فساد و بی بند و باری در کشور هستند.

حجت الاسلام حسینی در پایان با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، بیان کرد: نوجوانان الگویی شجاع و ولایی همچون شهید فهمیده دارند که برای دفاع از اسلام و اهداف انقلاب جان خود را در طبق اخلاص گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha