یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ی

امام جمعه کاشان با حمایت از نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه مقتدر بر برخورد قاطع با آمران حادثه تروریستی شیراز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم(عج) این شهر ضمن محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، گفت: متاسفانه در این حادثه تلخ و ناگوار تعدادی از زائران از جمله یکی از اهالی کاشان مجروح و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه به تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید مواظب باشیم در این حادثه وحدت ما مخدوش نشود، افزود: همه باید در برابر توطئه های دشمن آتش افروز و عوامل خائن داخل و خارج هوشیار باشیم.

امام جمعه کاشان، با حمایت از نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه مقتدر،بر برخورد قاطع با آمران حادثه تروریستی شیراز تاکید کرد.

وی افزود: امیدواریم خون به ناحق ریخته شهدای حرم شاهچراغ شیراز نفاق را از سرزمین مان پاک کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم هوشیاری مردم در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن به دنبال متهم کردن نظام در حادثه اخیر می باشد، در حالی که داعش رسماً مسئولیت جنایت تروریستی شاهچراغ(ع) را پذیرفته است، بنابراین مشخص می شود پشت صحنه توطئه دیگری در راه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha