دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) در پی شهادت طلبه بسیجی آرمان علی وردی گفت: برخورد جدی و قاطعانه با عوامل این جنایت وحشیانه و ناجوانمردانه و قصاص آنها، مطالبه جدی همه ملت غیور و مظلوم ایران از کلیه مسئولین و دستگاه های مرتبط است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی، تولیت مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره)، در پیامی در پی شهادت طلبه بسیجی آرمان علی وردی گفت: برخورد جدی و قاطعانه با عوامل این جنایت وحشیانه و ناجوانمردانه و قصاص آنها، مطالبه جدی همه ملت غیور و مظلوم ایران از کلیه مسئولین و دستگاه های مرتبط است.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت غریبانه و مظلومانه طلبه فاضل و ارجمند جناب آقای آرمان علی وردی به دست جنایتکار ایادی استکبار جهانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و حوزه های علمیه و ملت شهید پرور و انقلابی ایران بالاخص خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

مراتب نبوغ و فضل و تقوای این عزیز نورانی از روزهای اولیه طلبگی شان آشکار و امیدهای بسیاری برای آینده اسلام به ایشان بسته شده بود.

اعتقاد عمیقی دارم که خون مطهر شهدا خصوصا این شهید منور، قدرت اعجاز آمیزی در نابودی پلیدی ها و ظلمات شیاطین جن و انس و استکبار جهانی دارد.

امیدست ملت شهید پرور چونان همیشه با تشییع باشکوه و تجلیل از مقام والا و خون مطهر شهید عزیزمان و انعکاس شایسته نور پر فروغش به این امر تحقق بخشیده و راه و جهاد سرخش را استمرار بخشند.

برخورد جدی و قاطعانه با عوامل این جنایت وحشیانه و ناجوانمردانه و قصاص آنها، مطالبه جدی همه ملت غیور و مظلوم ایران از کلیه مسئولین و دستگاه های مرتبط است.

از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات و همنشینی با حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام را مسئلت دارم.

ادخله الله فی بحبوحات جناته و حشره مع اولیائه الطاهرین

میرهاشم حسینی

جمعه، ۶ آبان ۱۴۰۱

۲ ربیع الثانی۱۴۴۴

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    8 1
    فدای ایمانت آرمان جان، شهادتت مبارک. کاش من به جای تو بودم. انتقام خون پاکت را با چادر مشکی میگیریم
  • ایرانی IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 1
    لعنت بر مزدوران آل سعود ان شاء الله روز قیامت شفیع ماها بشه خوشا به سعادتش که در راه اسلام شهید شد
  • ایرانی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 1
    شهادتت مبارک شهید عزیز خداصبر به خانواده ت بده باید هرچه زودتر انتقام خون شهید عزیزرا بگیریم
  • وجیهه IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 1
    امیدوارم عاملان این جنایات دستگیر و به زودی به سزای عمل ناجوانمردانه و کثیف شان برسند ‌. ننگ بر شما ظالمان پلید که چنین جوان پاک و معصومی را غریبانه و مظلومانه به شهادت رساندید . مرگ بر شما نامردان روزگار ، این را بدانید با این جنایات کاری از پیش نبرده و خود را بیشتر رسوا می کنید .
  • مریم IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 0
    لعنت به سلبریدی ها بی شرف جیره خوار غرب زده و اونایی که پشت دسشون بازی کردند، این داعشین داخلی برای کشور از داعشی های خارجی خطرناک ترن انشالله که اینبار مسولین رسیدگی کنند و عاملین مرتبط به شهادت آرمان رو به اشد مجازات برسانند #شهید آرمان علی وردی # برخورد قاطع
  • فاطمه IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 1
    😭😭😭😭آخ دلم کباب شدالهی بمیرم برات
  • مهدی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    2 1
    شهادت برازنده تو و رسوایی برازنده قاتلان تو.
  • زن حیا افتخار IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    2 1
    تو رابه خون امام حسین قسمتون میدیم عاملان این جنایت را به اشد مجازات برسونید اون خانم که اسم زن منبع عاطفه علی‌الخصوص یدک میکشه داعشی نجس
  • مهلا IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    بمیرم برات بمیرم برا غریبیت، بمیرم برا جوونیت، بمیرم برا تک و تنها بودنت، بمیرم برا مظلومیتت، بمیرم برات آرمان جان.... توروخدا با این داعشیهای کثیف ، مدارا و مماشات نکنید، اینا برا جامعه بشری، خطر جانی دارن فقط برخورد قاطع که دگ این جنایت ها رو تکرار نکنند ...
  • 3661897691 IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    شهادتت مبارک آرمان جان خدا نگذر از اون ظالما واقعا لیاقت داشتی ک شهید شدی با چادر مشکیم حقت رو می گیرم