یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق

مدیر حوزه علمیه استان تهران در پیام تسلیت شهادت طلبه بسیجی آرمان علی‌وردی درخواست جدی حوزویان و عموم مردم ایران را برخورد قاطع با عوامل ایجاد فتنه و اغتشاشگران اعلام کرد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مظلومانه طلبه بسیجی آرمان علی وردی موجب تاسف و تألم شدید عموم مردم غیور و آزاده ایران اسلامی گردید.

هرچند از دست دادن طلبه ای کوشا و با تقوا وآینده دار برای حوزه علمیه استان تهران بسیار سنگین و تاسف بار است، ولی نمایش حضور عزتمند و خستگی ناپذیر طلاب و روحانیان در عرصه های جهاد و ایثار هم در سنگربانی از مرزهای اعتقادی و هم در تأمین آسایش و امنیت مردم که با این شهادت به نمایش گذاشته شد موجب آرامش بخشی از آلام قلوب داغدیده گردید.

طلاب و روحانیون در انجام وظایف خود در راستای رسالت طلبگی از هیچ تلاشی دریغ نورزیده و لحظه ای در دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب تردید به خود راه نخواهند داد، اما آنچه که مورد درخواست جدی حوزویان و عموم مردم ایران اسلامی است برخورد قاطع با عوامل ایجاد این فتنه ها و اغتشاشگرانی است که در قالب شعارهای هنجارشکن و رفتارهای غیرانسانی گوی سبقت را از سفاکان داعشی ربوده اند. همچنین از مسئولین امنیتی و قضائی مصرانه انتظار می رود در شناسایی سریع عاملان این جنایت و برخورود قاطع و قصاص آنها از هیچ کوششی دریغ نورزند.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت این طلبه غیور و بسیجی به ساحت مقدس حضرت ولی الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی، حوزویان معزز و بسیجی به خصوص همرزمان و خانواده معزز این شهید والامقام ،علو درجات برای این سرباز امام زمان عج و پاداش الهی وصبر جمبیل برای خانواده داغدار وسرفرازشان از خدای متعال خواهانم .

محمدهادی رحیمی صادق
مدیر حوزه علمیه استان تهران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هایده IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    داعشی ها مرد بودند اینجا زنند یعنی زن ایرانی از شکنجه یک انسان بهر عنوانی که داشته باشد لذت می‌برند و دستور میدهند بدون دادگاه بدون قاضی حکم میکنند و اجرا یکجا این جامعه خواهد رفت فرزندان زنان شکنجه گر متاسفم باید برای تربیت و ادب آحاد این جامعه فکر شود بی ادبی و خشونت تا کجا چرا دولت فکر مبارزه با خشونت نیست خشونت است که حاکمیت را نابود خواهد کرد بی ادبی بی عقلی و هیجان منفی نه منطق وعقل