یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تسلیت

حوزه/ حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنان عزیز در جنایت تروریستی شیراز را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام و مهدی محمدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی شهادت جمعی از هموطنان عزیز در جنایت تروریستی شیراز را تسلیت گفت.

متن پیام:

باسمه تعالی

این روزها باز دشمن، چشم طمع به کشور دوخته و با هدف ناامن‌سازی و تجزیه ایران عزیزمان، به وسیله مزدوران خود دست به آشوب و ترور زده است.

به طور قطع، مردم فهیم، هوشیار، بیدار و انقلابی ایران اسلامی‌مان مثل همیشه، توطئه‌های دشمنان را ناکام خواهند گذاشت و این انقلاب هم‌چنان با پیشرفت‌ها و رشد علمی خود به پیش خواهد تاخت و دشمنان را مأیوس خواهد کرد.

حوزه‌ علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، اغتشاش عده‌ای اراذل و اوباش و مزدوران داخلی دشمن، تحریک کنندگان آن به هر نحوی و هم‌چنین حادثه دلخراش تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (علیه‌السلام) و به شهادت رساندن زائران آن حضرت را به شدت محکوم می‌کند و این ضایعه اسفناک و خون‌بار را محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) تسلیت می‌گوید و اعلام می‌دارد که طلاب خواهر هم‌چنان در سنگر علم و عفت و حیا، راه شهیدان امنیت و ترور را ادامه خواهند داد.

مهدی محمدی

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha