سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
طلیعه حضور

حوزه/ طلاب با سلاح علم و آگاهی در جامعه حضور داشته باشند و با حضور در مدارس و دانشگاه ها به پاسداری از اعتقادات و ایجاد زمینه سازی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام حسن امان اللهی، صبح امروز در همایش «طلیعه حضور» طلاب مدرسه علمیه کوثر تیران که در محل اردوگاه امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با تبیین مقام طلبگی، برخی از وظایف طلاب در عصر حاضر مخصوصا فتنه های اخیر را بیان کرد و گفت: طلبگی نوعی سربازی امام زمان(عج) است؛ در عصر کنونی جهاد تبیین یکی از ضروریات جامعه بویژه برای جوانان و نوجوانانی است که در بستر جنگ نرم همراه دشمن می شوند و ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند.

وی افزود: طلاب با سلاح علم و آگاهی در جامعه حضور داشته باشند و با حضور در مدارس و دانشگاه ها به پاسداری از اعتقادات و ایجاد زمینه سازی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی بپردازند.

استاد حوزه ضمن امید بخشی به نیرومندی قوای اسلام و قدرت کشور در تمام عرصه ها و تلاش دولت برای بهبودی همه جانبه مسائل کشور و ناامیدی دشمن بیان کرد: که عجز و ناکامی دشمنان به وضوح در رفتارها و هنجارشکنی های اخیر نمایان است و این تلاش مضاعف جبهه انقلاب را می طلبد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha