دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
لوگو

بی شک زنان این سرزمین، خودشان، همسرانشان و شیر بچه‌های دختر و پسرشان، برای دفاع از اسلام و انقلاب بیشتر از هر روز در میدان حضور دارند و اجازه نخواهند داد هیچ لطمه ای بر اعتقادات "خانواده ی ایران" وارد شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان تهران با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی(ع) را محکوم کرد.

متن بیانیه:

"بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ"
"سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ"

عوامل مزدوران رژیم غاصب صهیونیستی، این‌بار نیز با اقدام کور و مذبوحانه علیه مردم و کودکان بی‌گناه و ریختن خون زائران مظلوم حرم حضرت احمدبن موسی(ع) ابراز عجز خود را در مقابل اراده ی ملت ایران به تصویر کشیدند؛ چهره واقعی نظام سلطه و دشمنان ذلیل و درمانده ایران اسلامی برای همگان هویدا شد.

حامیان و عاملان این جنایت غیرانسانی و گروههای تکفیری بدانند که بی شک زنان این سرزمین، خودشان، همسرانشان و شیر بچه‌های دختر و پسرشان، برای دفاع از اسلام و انقلاب بیشتر از هر روز در میدان حضور دارند و اجازه نخواهند داد هیچ لطمه ای بر اعتقادات "خانواده ی ایران" وارد شود.

امروز ما خانواده ی طلاب و اساتید در حوزه های علمیه خواهران، با داغی در سینه، فرمایشات امام خامنه ای را بر گوش نشانده، لبیک بر زبان آمادگی خود را اعلام میداریم، خانواده های شهدا و مصدومین این فاجعه خانواده ی ما هستند و هیچ گاه ایشان را تنها نگذاشته و در مقابل رهبران و صحنه گردانان هنجارشکنی ها و اغتشاشات اخیر و تهدیدکنندگان امنیت کشور و خون های به ناحق ریخته زنان و کودکان بی گناه، ایستادگی خواهیم نمود و داد این مظلومان را می‌ستانیم.

ضمن ادای احترام به ساحت قدسی تمامی شهدای گلگون کفن ایران اسلامی و عرض تسلیت به خانواده های عزیز شهدای مظلوم و بی گناه این فاجعه؛ مجدانه از نهادهای تصمیم گیر، متولیان و به ویژه دستگاه دیپلماسی می خواهد تا با تسریع در روند روشن ساختن زوایای آشکار و پنهان این فاجعه، مجازات قاطع و شدید عاملان و بانیان را در دستور کار خویش قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha