شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه دانش آموزان امروز، مدیران و مسئولان آینده کشور هستند، گفت: دشمنان قصد دارند با بزرگ نمایی مشکلات و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه جوانان را از مسیر علم و دانش دور کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز به مناسبت روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی در دیدار با جمعی از دانش آموزان بسیجی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید فهمیده، قرار گرفتن در صف بسیجیان را افتخار دانست و گفت : امروز بدخواهان نظام اسلامی متوجه استعداد و پیشرفت جوانان کشور در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی ورزشی، فرهنگی و اجتماعی شده است و این امر ترس دشمنان را از ایران قدرتمند به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دانش آموزان امروز، مدیران و مسئولان آینده کشور هستند، افزود: برای ساختن ایران توانمند و با اقتدار باید پای آرمان‌های نظام بمانید، چرا که دشمنان امروز با بکارگیری رسانه‌ها قصد دارند و بزرگ نمایی مشکلات و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه مردم را فریب داده و جوانان را از مسیر علم و دانش دور کنند.

وی با اشاره به تلاش جوانان کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای کسب رتبه ۱۶ ایران در حوزه علمی گفت: این در حالی است که جایگاه علمی ایران قبل از انقلاب اسلامی ۷۴ بود.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی بصیرت افزایی، مطالعه، خودسازی و آگاهی از جریانات سیاسی و اجتماعی کشور را از مهمترین عوامل موفقیت دانش آموزان دانست و گفت: برجسته سازی خدمات رسانی در دوران شاهنشاهی، وارونه جلوه دادن تاریخ، القاء نبود آزادی، ایجاد بلوا و آشوب و نادیده گرفتن حقوق زنان در جامعه، ترفند بدخواهان نظام است تا کشور را از مسیر توسعه و پیشرفت خارج و به سمت ناامنی و آشوب بکشاند.

در این نشست دانش آموزان بسیجی نظرات خود را بیان کردند. همچنین از ۳ دانش آموز بسیجی که در اغتشاشات اخیر برای دفاع از کیان کشور مجروح شده بودند قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha