یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تصاویر:بزرگداشت شهدای حرم شاهجراغ(ع)در سالن شهدای بسیج کاشان

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر با بیان اینکه بسیج دانش آموزی در استان بوشهر برنامه‌های متنوعی دارد، گفت:این برنامه‌ها شامل برنامه‌های آموزشی و تربیتی و فعالیت‌های جهادی می‌شود.

حسین معینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با اشاره به فعالیت ۱۹ حوزه مقاومت در سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: مأموریت‌های تربیتی، آموزشی، فرهنگی، جهادی، علمی و سازندگی توسط بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های متنوعی را در زمینه‌های مختلف در دستور کار دارد افزود: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های آموزشی و تربیتی و فعالیت‌های جهادی می‌شود.

این مقام مسئول از افزایش طرح‌های شهید حسین فهمیده در مدارس استان بوشهر در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: اکنون این طرح در ۵۰ مدرسه مقطع ابتدایی، ۱۸۰ مدرسه متوسطه اول و ۵۷ متوسطه دوم در حال اجرا است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر از برنامه‌های مهم این سازمان را تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی دانست و ادامه داد: طرح شهید بهنام محمدی یکی از طرح‌های موفق بسیج دانش‌آموزی است که برای هر مدرسه ۳ مربی تعیین شده و اکنون ۶۰۰ مربی در مدارس فعال شده‌اند.

معینی بیان کرد: ۲۴۸ فرمانده واحد مقاومت دانش‌آموزی در استان بوشهر آموزش دیده‌اند که در هفته بسیج دانش‌آموزی حکم فرماندهان یاد شده ابلاغ شد که فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی در مدارس اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۷۷ گروه جهادی در بسیج دانش‌آموزی در عرصه‌های تربیتی، علمی و آموزشی افزود: سه هزار برنامه در زمینه یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، ویژه برنامه تبیینی همایشی، پویش در سطح مدارس استان بوشهر در حال اجرا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha