پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان خوزستان

در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان خوزستان بر ضرورت برگزاری اردوها و تشکیل شورای تهذیب در مدارس تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان خوزستان با ارائه گزارش عملکردی از معاونت های حوزه علمیه استان همراه بود.

در این اجلاسیه حجت‌الاسلام محمد کیانی، مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان اظهار کرد: از دوره‌ها و اردوهای تابستانه مدارس علمیه در قالب اسکان و تغذیه در مشهد و قم حمایت می شود.

وی با اشاره به حمایت از دوره‌ها و اردوهای میان ترم مدارس علمیه، ادامه داد: سهمیه های مدارس علمیه در راهیان نور امسال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا می کند.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان اظهار کرد: تقاضای مدیریت حوزه استان از مدارس برگزاری برنامه های ورزشی و تفریحی همچون کوهنوردی ویژه طلاب مدارس است.

ضرورت تشکیل شورای تهذیب در مدارس علمیه خوزستان

حجت‌الاسلام محمد بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان هم با اشاره به اینکه شورای تهذیب بهترین بستر برای بررسی مسائل تربیتی در سطح مدارس علمیه است، بیان کرد: ضرورت دارد هر دو هفته یک بار این شورا در مدارس علمیه استان تشکیل شود.

وی با اشاره به آمادگی معاونت تهذیب و تربیت حوزه علمیه خوزستان برای اعزام اساتید در موضوع هویت طلبگی و مدیریت تحصیلی، افزود: الحمدلله مدیریت حوزه استان بیشترین اعزام اساتید اخلاق را در سطح حوزه های علمیه کشور طی سال های گذشته داشته باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان بر ضرورت تقویت مباحث بصیرتی و انقلابی در سطح مدارس علمیه استان تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha