چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
نشست سفیران سلامت حوزه علمیه استان البرز

نشست سفیران سلامت حوزه علمیه استان البرز با همکاری شبکه آموزش بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، نشست سفیران سلامت مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز به همت معاونت سلامت این مرکز و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه آموزش بهداشت و درمان استان، در مرکز خدمات حوزه استان البرز برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین انصاری مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از همکاری شبکه بهداشت استان، به تشریح اهداف نشست پرداخت و برگزاری این‌گونه نشست‌ها را نشان‌دهنده توجه ویژه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مسئله بهداشت دانست.

کارشناسان آموزش بهداشت مناطق مختلف استان البرز نیز در ادامه نشست اهداف و برنامه‌ها را تشریح و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و رویکردهای سفیران بهداشت مدارس علمیه استان قرار گرفتند.

در این جلسه با اشاره بر لزوم رعایت بهداشت همگانی برای تک‌تک آحاد جامعه، بر اهمیت دوچندان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط طلاب و روحانیون به‌عنوان الگوهای اجتماعی جامعه تأکید شد.

در این نشست مقرر گردید تا سفیران سلامت مدارس به‌عنوان رابطین مرکز خدمات و شبکه بهداشت استان، ضمن گذراندن دوره‌های آموزش تکمیلی، با ایجاد و تقویت شبکه ارتباطی، آموزش‌های بهداشت فردی و اجتماعی را در بستر مدارس علمیه پیگیری و اجرا نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha