شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
13 آبان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه‌ خاتم‌الاوصیاء(عج) گفت: ۱۳ آبان امسال پررنگ‌تر و پر رونق‌تر از گذشته برگزار شود تا دشمنان ایران بدانند که نتوانستند بر خروش و اراده ملت ایران خللی وارد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، در آستانه فرار رسیدن ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز خانم سکینه حاجی‌آبادی در جلسه اعضای شورای مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عجل‌الله‌تعالی فرجه‌الشریف) فاضل‌آباد بیان کرد: ۱۳ آبان تجلی اراده ملتی است که در طول تاریخ هرگز بند اسارت را تحمل نکرده و در مقابل تحقیر و تهدید دشمنان نه تنها سر اطاعت فرو نیاورده بلکه با عزت و رشادت پاسخی دندان‌شکن به دشمنان ذلیل و زبون اسلام و مسلمین داده‌اند.

وی افزود: دشمن بارها ملت ایران را در فشار تحریم‌ها و تهدیدهای نظامی قرار داده است و امروز هم به بهانه مخالفت با حجاب و با شعار زن، زندگی، آزادی و عملیات تروریستی حرم شاه‌چراغ، امنیت ما را نشانه گرفته‌ است، اما این بار هم به کوری چشم دشمنان محکم‌تر از گذشته با وحدت و همدلی نقشه‌ها و توطئه‌های پلیدشان را بر ملاء خواهیم کرد.

مدیر مدرسه علمیه‌خاتم‌الاوصیاء(عجل‌الله‌تعالی فرجه‌الشریف) تاکید کرد: ۱۳ آبان امسال پررنگ‌تر و پر رونق‌تر از گذشته برگزار شود تا دشمنان ایران بدانند که نتوانستند برخروش و اراده ملت ایران خللی وارد کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha