یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مردم آزاده دنیا این درس را فرا گرفته‌اند که دیگر ابهتی برای آمریکا باقی نمانده و دنیا آبستن حوادثی است که حاکمیت چند قطبی برای دنیا را نوید می‌دهد که یکی از بزرگ‌ترین بازیگران آن، جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پیامی به مناسبت روز ۱۳ آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" اظهار داشت: ۱۳ آبان یادآور سه حادثه بزرگ است، باید همه ساله مورد توجه قرار بگیرد، سه حادثه‌ای که رد پای ایالات متحده آمریکا را به صورت مستقیم و غیرمستقیم در دخالت در امور داخلی ایران نشان می‌دهد، تبعید حضرت امام خمینی(ره)، کشتار دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران و حادثه فتح لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان انقلابی که حضرت امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

در ادامه این پیام آمده است: جنایات آمریکا علیه نظام و ملت ایران به اینها خلاصه نمی‌شود، اما تمرکز این سه حادثه در روز ۱۳ آبان‌ماه بهانه‌ای برای بازخوانی جنایات استکبار جهانی علیه ملت مظلوم اما مقتدر ایران اسلامی شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص درس‌های روز ۱۳ آبان، تأکید کرد: مردم آزاده دنیا این درس را فرا گرفته‌اند که دیگر ابهتی برای آمریکا باقی نمانده و دنیا آبستن حوادثی است که حاکمیت چند قطبی برای دنیا را نوید می‌دهد که یکی از بزرگ‌ترین بازیگران آن، جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه ارومیه در این پیام اضافه کرد: امروزه در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های دانش آموزان و دانشجویان انقلابی و مکتبی ایران، نظام جمهوری اسلامی ایران الهام بخش حرکت‌های آزادی بخش در اقصی نقاط دنیا شده و به عنوان الگویی بسیار توسعه یافته برای حاکمیت استکبار ستیز در عالم مورد توجه آزادیخواهان است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تبریک این روز به رهبر معظم انقلاب، تمام ملت ایران و مردم شریف آذربایجان غربی، یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب بویژه شهدای دانش آموز و دانشجو را گرامی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسنی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    0 0
    بنابر الگو سازی آمریکا، تمامی کشورها از وابستگان نظامی خود در سفارتخانه ها برای جاسوسی در کشورهای دیگر بهره می برند
    • علی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      0 0
      چرا با گفتگو کارها انجام نمی شود، اگر ادعا می کنیم کشور اسلامی داریم و شعارهای ما برگرفته از صداقت است و خیانت در کار نداریم، لااقل ما نباید مانند سایر کشورها جاسوسی کنیم، مانند حضور سفیر ایران در استخر مختلط در برزیل، بجز رسوایی، چیز دیگری عاید کشور نمی شود.
    • ؟ IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      0 0
      پاسخ به علی: گفتگو با کی؟ الآن چند ساله با آمریکا و‌ اروپا گقتگو میشه، نتیجه؟ اما جاسوسی عیون در صدر اسلام نداشتیم؟
    • علی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
      0 0
      امام علی(ع) از طریق ناظر خویش در مرز با معاویه متوجه عبور گروهی از طرف شام به مکه می شود و با نامه ای به فرماندار مکّه از وی می خواهد در انجام امور، فرمانبردار امام و طالب آخرت باشد؛ و گوشزد می نماید گروهی که از مسیر حق خارج شده و تحت فرمان مخلوق خدا(معاویه) باشد در فرصت مناسب خلاف دین عمل می کنند تا سود دنیوی ببرد! لذا جاسوس، خرابکار، آب زیرکاه، زرنگ و موذی در دربار معاویه بوده و نه در سیستم امام علی(ع)؛ به امام معصوم افترا نزنید!