دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / پانزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله موسوی همدانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تعصب نسبت به احکام الهی، دفاع از ولایت، انقلاب و رهبر معظم انقلاب و حضرت امام(ره) در وجود آیت الله موسوی همدانی مشهود و در این عرصه با کسی تعارف نداشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی شب گذشته در مراسم پانزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله موسوی همدانی، با اشاره به اینکه مرحوم موسوی همدانی توجه بسیاری به مسائل اخلاقی داشتند، اظهار داشت: با وجود آنکه ایشان در صحنه‌های مختلف اجتماعی همانند دفاع مقدس و شرایط سیاسی سخت آن دوران، مشغله‌های فراوانی داشتند، اما هیچگاه از مسائل اخلاقی جدا نشدند.

وی با تأکید بر اینکه رویکرد آیت الله موسوی همدانی در مباحث سیاسی نیز اخلاق محور بود، گفت: یکی از نکات ویژه اخلاقی امام جمعه فقید همدان، آن است که هیچگاه در مقابل توهین به مقدسات سکوت نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: تعصب نسبت به احکام الهی، دفاع از ولایت، انقلاب و رهبر معظم انقلاب و حضرت امام(ره) در وجود آیت الله موسوی همدانی مشهود و در این عرصه با کسی تعارف نداشتند.

وی با بیان اینکه نسبت به سلامت زندگی مرحوم آیت الله موسوی همدانی و خانواده ایشان، بنده شهادت می‌دهم، خاطر نشان کرد: اینکه فردی گوشه‌ای و در خلوت قرار بگیرد و زندگی سالمی داشته باشد، شاید کار سختی نباشد، اما آیت الله موسوی همدانی با وجود آنکه چندین سال وارد عرصه اجتماعی و سیاسی شد و مسئولیت مهمی را عهده دار بودند، اما سلامت زندگی کردند و این بسیار مهم است.

امام جمعه همدان در ادامه با تقدیر از خدمات و تلاش‌های نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و نیروهای امنیتی خصوصا در ایام اخیر، یادآور شد: تمامی نیروهای حافظ امنیت ما در این مدت سختی شرایط را تحمل کردند، شهید دادند و زخم خوردند، تا امنیت مردم حفظ شود و این قابل تقدیر است.

وی همچنین با قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم، مطرح کرد: حضور در این مراسم به معنای قدردانی از علما و شهدای عزیزی است که برای این انقلاب با تمام وجود وارد میدان شدند و لازم است تا از گذشتگان و بزرگان بسیاری که در این شهر حضور داشته‌اند، یاد کنیم و به نسل جدید آنها را معرفی کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha