دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان پیامی است برای دشمنان این مرز و بوم که خیال باطل تجزیه ایران اسلامی را در سر نداشته باشند.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: برخی از ایام سال به دلیل قداست و بزرگی که دارند، یوم الله نام گذاری شده‌اند که یوم الله ۱۳ آبان و یوم الله ۲۲ بهمن از جمله این روزهاست.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: رویدادهای زیادی در آبان سال ۱۳۵۸ روی داد که مهمترین و اصلی‌ترین آن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) بود و به نوعی این رویداد انقلاب دوم ملت ایران نام گرفت.

وی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در این ایام ملی، تأکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان پیامی است برای دشمنان این مرز و بوم که خیال باطل تجزیه ایران اسلامی را در سر نداشته باشند.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه نشان می‌دهد که با وجود فشارهای بی‌سابقه دشمنان بر ملت همانند تحریم‌ها، بازهم این مردم پای انقلاب و نظام خود استوار ایستاده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: ملت ایران در طول عمر این انقلاب همواره ثابت کرده‌اند که صف آنها از صف آشوبگران جدا بوده و هست و برای اقتدار کشورشان حاضر به هرگونه ایثار و جهاد هستند، با این وجود دشمنان هنوز امید دارند که با بازی‌های خیابانی و اغتشاشات، این نظام مقتدر را ناامن جلوه دهند، البته این خیالی باطل و بچگانه است.

این استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: فردا ملت ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بیعت مجددی با مقام عظمای ولایت خواهند داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha