سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: ایجاد فاصله بین امام و امت یکی از اهداف دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی امروز در جلسه شورای فرهنگی شهرستان هریس با اشاره به حوادث اخیر، اظهار داشت: برخی مواقع غبار فتنه چنان مه‌آلود می‌شود که خیلی‌ها دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌توانند مسیر حق از باطل را تشخیص دهند.

وی افزود: بررسی جریانات تاریخی نشان می‌دهد، نداشتن تحلیل درست و بجا از فتنه‌ها توسط مردم و جامعه، باعث خانه نشینی امام معصوم خواهد شد و یا حتی فضا را طوری غبار آلود می‌کند که برای کشتن فرزند رسول خدا(ص) از هم سبقت می‌گیرند.

حجت الاسلام نجفی خاطر نشان کرد: در حال حاضر و از زمان تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمنان قسم خورده این نظام با تمام توان و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای خود سعی در فتنه انگیزی در بین مسلمانان مخصوصا ایران را دارند تا به اهداف شیطانی خود در منطقه دست پیدا کنند.

وی یادآور شد: دشمن برای تحقق اهداف شوم خود دو هدف را با جدیت دنبال می‌کند که یکی از آنها فاصله انداختن بین امام و امت است و دیگری استفاده ابرازی از زخم خوردگان انقلاب اسلامی، اعم از تجزیه طلب‌ها، سلطنت طلبان، بازماندگان ساواک و عده‌ای فریب خورده داخلی در قالب آشوب و اغتشاش، اما به یاری خداوند و بصیرت همیشگی و ستودنی ملت ایران راه به جایی نخواهند برد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، مطرح کرد: دشمنان از سر ناتوانی و استیصال دست به برخی حرکات موذیانه و نابخردانه در مورد برخی نمادها و شعائر دینی و مذهبی می‌زنند که یقیناً این نوع حرکات ما را در مسیر رو به رشد استوار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha