یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز گفت: مردم ولایی و انقلابی ایران به دشمنان اعلام کرده‌اند که ترقه‌بازی و عملیات روانی خود را تمام کنند، چرا که مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی با منویات رهبر معظم انقلاب، پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میراحمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز پنج شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت لرستان و شهدای حرم شاهچراغ(ع) در حسینیه حبیت بن مظاهر خرم آباد، با اشاره به اینکه باید با جهاد تبیین، اهداف و دستاوردهای نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران را در جامعه تبیین و تشریح نمود، اظهار داشت: ما مسئول خون شهدا هستیم و این مجلس مجلس ختم شهدا نیست، بلکه مجلس زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و برای حفظ ارزش‌های اسلام، انقلاب و دفاع از مردم، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند، گفت: جمهوری اسلامی ایران با خون شهیدان بیمه شده است.

استاد حوزه علمیه استان خوزستان با بیان اینکه خانواده شهدا، مایه عزت روزافزون جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: بی‌شک عظمت خانواده شهدا مایه برکت، اقتدار و شکوه نظام و انقلاب هستند.

انقلابی که پشتوانه ۳۰۰ هزار شهید دارد، تضعیف نخواهد شد

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت روز افزون خود در تمامی عرصه‌ها، باعث خشم دشمنان شده است، خاطر نشان کرد: دانشمندان جوان، ولایی و انقلابی ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون پزشکی، پیراپزشکی، نانوتکنولوژی، هسته‌ای و نظامی در دنیا اقدامات و فعالیت‌های چشمگیری را انجام داده‌اند، به گونه‌ای که مجلات علمی دنیا در ۱۵ سال اخیر نوشته‌اند که پیشرفت ایران را در عرصه‌های گوناگون مشاهده کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال عمر بابرکت خود، با وجود انواع تحریم‌ها، تهدیدها و ترورها، اما پیشرفت روزافزونی را کسب کرده است، گفت: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در راه اعتلای نظام خون می‌دهند، اما سرنوشت و خاک خود را به بیگانگان نخواهند داد.

وی با اشاره به اینکه اغتشاشگران و آشوبگران و در رأس آن‌ها معاندان نظام، با اقدامات خود به نوعی ترقه بازی می‌کنند، اظهار داشت: دشمنان و معاندان نظام حریف جمهوری اسلامی ایران نخواهند شد، چرا که جمهوری اسلامی ایران هم اکنون مشغول نوشتن نسخه نابودی ایادی استکبار است.

مردم ایران اسلامی موج موج همراه ولایت و نظام هستند

استاد حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اینکه عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن و همچنین ترقه بازی‌های اخیر نمی‌تواند روحیه انقلابی‌گری در میان مردم را تضعیف کند، خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی متحد و منسجم حامی ولایت فقیه هستند و آرزوی تجزیه ایران اسلامی را بر دل دشمنان و معاندان نظام خواهند گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اینکه مردم ما قدردان خون شهدا و حامی نظام هستند، یادآور شد: مردم ولایی و انقلابی ایران به دشمنان اعلام کرده‌اند که ترقه‌بازی و عملیات روانی خود را تمام کنند، چرا که مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی با منویات رهبر معظم انقلاب، پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha