سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
برخوار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی برخوار گفت: یوم الله ۱۳ آبان نمادی از پویایی اراده ملت بزرگ ایران در ظلم‌ ستیزی و مقابله با استکبار است،که نتیجه آن اقتدار پایدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است.

حجت الاسلام ابراهیم جعفری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، یکی از روزهای به یاد ماندنی و تاثیرگذار در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی ۱۳ آبان است؛ اظهار کرد: روزی که به نمادی از حرکت جوانان این کشور در برابر ستم و زورگویی استکبار جهانی تبدیل شده و نشان داد که جوانان غیور این کشور، هیچ‌گاه در برابر ظلم و زور عقب نشینی نکرده و برای عظمت ایران تا آخرین قطره خون ایستاده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی برخوار به اتفاقات اخیر در کشور و هوشیاری دانشجویان و دانش آموزان بصیر انقلابی در جدا کردن خط خود از اغتشاشگران اشاره کرد و افزود: در همین حوادث اخیر و حادثه تروریستی شاهچراغ، دست پلید استکبار جهانی و مزدوران آن‌ها به خوبی نمایان است.

وی رشد ایران اسلامی و عزت انقلاب اسلامی در همه عرصه های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی را افتخارآمیز بیان کرد و گفت: جهانیان هم اکنون دریافته اند که دیگر نمی توانند با جمهوری اسلامی ایران با ادبیات زمان ستمشاهی گفتگو کنند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه یوم الله سیزده آبان نمادی از پویایی اراده ملت بزرگ ایران در ظلم‌ ستیزی و مقابله با استکبار است، اذعان کرد: نتیجه رشادت هایی همچون ۱۳ آبان، اقتدار پایدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است.

وی در پایان به راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان‌ماه و روز دانش آموز اشاره و خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیون، شبکه هیئات مذهبی و مداحان، کانون‌های فرهنگی، مبلغّات و عموم مردم متدین و ولایی در سطح شهرستان برخوار با تأسی از شهدای گرانقدر ایران اسلامی، حضوری دشمن‌شکن در اجتماعات ضد استکباری روز جمعه خواهند داشت و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی را با صلابت ادامه می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha