جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم طلیعه حضور در مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: آن چه برای طلاب مهم و دارای اهمیت است، برنامه ریزی برای آینده و تعیین هدف می‌باشد، بنابراین امروز وظیفه داریم در خدمت اسلام و انقلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه از ارومیه، مریم بابایی مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، عصر امروز در مراسم طلیعه حضور که در مدرسه ریحانة الرسول(س) ارومیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت رسالت طلبگی، اظهار داشت: حوزه علمیه مانند خانه حضرت زهرا(س) است و لذا باید رفتار گفتار و کردار خود را کنترل کنیم تا حضرت، عنایت خاص به ما داشته باشند.

وی افزود: حوزه‌های علمیه، خیمه‌گاه‌های امام زمان(عج) هستند و ما همیشه مورد نظر و دقت حضرت قرار داریم، بنابراین حتما باید مواظب اعمال خود باشیم که حضرت را از خود راضی نگه داریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی در ادامه به عوامل کسب موفقیت در زندگی اشاره کرد و گفت: از رمز و رازهای موفقیت و رستگاری در زندگی، درس، خانواده و توسل به ائمه(ع)، انس با اذکار و ادعیه و قرآن کریم است و اگر انسان خود را به این اعمال عادت دهد، تمام روزمرگی‌هایش تبدیل به بندگی خداوند خواهد شد و در زندگی به سعادت خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: خداوند متکفل روزی همه انسان هاست و نباید انسان در زندگی غصه روزی را بخورد، آن چه که برای شما طلاب مهم و دارای اهمیت است، برنامه ریزی برای آینده و تعیین هدف می‌باشد، بنابراین امروز وظیفه داریم در خدمت اسلام و انقلاب باشیم و می‌طلبد در این راستا برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

بابایی با بیان اینکه در همه شئون زندگی باید، هدف رضایت خداوند باشد، گفت: خداوند متعال روزی طالبان علم را از جایی که فکر نمی‌کنند، می‌رساند و لذا برای ما مهم عمل به رسالت و اخلاص در نیت است.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha