پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت چلمین روز شهادت شهید سید عباس فاطمیه در ارومیه

حوزه / یکی از ائمه جمعه آذربایجان غربی گفت: مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران همواره در برابر دشمنان سینه سپر می‌کنند و به میدان می‌آیند تا فتنه را نابود کنند و امروز پای آرمان‌های شهدا ایستاده‌ایم و مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام محمد خانبابایی امام جمعه بخش نازلو شب گذشته در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید سید عباس فاطمیه که در مسجد روستای باشلانبوشلو برگزار شد، با بیان اینکه دشمن ۴۳ سال است با دشمنی‌های خصمانه خود علیه ملت توطئه انجام می‌دهد، اظهار داشت: به برکت وجود شهدای والامقام و به تعبیر مقام معظم رهبری، کشور ایران تبدیل به یک درخت تناور شده و دشمنان بدانند که فکر نگاه چپ به کشور ایران را هم از سر خود دور کنند.

ببینید:
تصاویر/ تشییع پیکر شهید مدافع امنیت سید عباس فاطمیه در ارومیه

وی سوءقصد به جمهوری اسلامی ایران را زمینه‌ساز پشیمانی سخت دشمنان اعلام کرد و گفت: مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران همواره در برابر دشمنان سینه سپر می‌کنند و به میدان می‌آیند تا فتنه را نابود کنند و امروز پای آرمان‌های شهداء ایستاده‌ایم و مدیون شهداء و ایثارگران و خانواده‌های آنان هستیم.

امام جمعه بخش نازلو با اشاره به اینکه مستضعفان، مدافعان واقعی انقلاب هستند، گفت: شهید عباس فاطمیه در این کشور به غیر از عنوان بسیجی، عنوان دیگری نداشت و در روستا به شغل کشاورزی مشغول بود، ولی با تمام وجود در مقابل اغتشاشگران ایستاد و از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کرد.

وی تصریح کرد: این شهید معظم که افتخار خادمی مسجد روستا را نیز دارا بود و عمر خود را صرف خدمت در راه دین و اسلام کرده بود، شایسته شهادت بود.

حجت الاسلام خانبابایی تأکید کرد: امنیت امروزمان را مدیون امثال شهید سید عباس فاطمیه‌ها هستیم و ما هم باید مثل شهداء پای انقلابمان ثابت قدم باشیم.

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان از مردم خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، پاسخ محکمی به منافقین و اغتشاشگران بدهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha