چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نماینده

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: نماز جمعه نردبانی برای عبور از فراز و نشیب ها و فتنه ها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی امروز در مراسم معرفی امام جمعه جدید معمولان در سالن اجتماعات دبیرستان مکتب الزهرا(س) این شهر اظهار داشت: شهر معمولان به سبب موقعیت جغرافیایی، مواهب طبیعی و نیروهای انسانی توانا، متعهد و کارآمد و نقش ممتازی که در فراز و نشیب های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس داشته و با تقدیم شهدا،جانبازان و آزادگان شایسته خدمت گذاری بیشتری است و باید بیشتر از این مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ما در گذشته کاستی هایی داشتیم که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سخنرانی اخیر به این موضوع اشاره کردند که باید این کاستی ها برطرف شود. چرخه اداری و سازمانی باید به گونه ای باشد که مردم از آن رضایت داشته باشند، هر جایی که عموم مردم از چرخه اداری برخی سازمانها و ادارات رضایت نداشته باشند معلوم است که تدبیر آن اداره در تراز انقلاب اسلامی نیست و باید متحول شود،بنابراین مدیران و فرمانداران و بخشداران باید فکر جبران این کاستی ها فکر اساسی داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه نماز جمعه، عنوان کرد: به صورت خانوادگی در نماز جمعه حضور پیدا کنیم، چون نماز جمعه نردبانی است که ما را از فراز و نشیب ها عبور داده است و دشمنان روی تعداد شرکت کنندگان در نماز جمعه ما محاسبه می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ضرورت حضور مردم در سفرهای مسئولان استانی و کشوری، بیان کرد: یکی از وظایف مسئولان شهرستانی این است که از مسئولان استانی بخواهند در شهرستان ها حضور پیدا کنند تا مردم مطالباتشان را منطقی، کارشناسی شده و علمی با آنها در میان بگذارند و این ضعفی است که در استان ما وجود دارد که نیاز است جبران شود .

وی خاطر نشان کرد: مسئولان در شورای برنامه ریزی استان حضور فعال داشته و حسب اولویت هایی که وجود دارد نیازهای اولویت دار را در این شورا به تصویب برسانند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان گفت: مسئولان برای صنایع تبدیلی انار، انجیر و سایر محصولات کشاورزی برنامه ریزی داشته باشند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha