پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
دیدار بانوان دغدغه‌مند حوزوی و دانشگاهی با نماینده ولی فقیه در خوزستان

برخی از بانوان دغدغه مند حوزوی و دانشگاهی خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در دفتر امام جمعه اهواز دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، برخی از بانوان دغدغه مند حوزوی و دانشگاهی خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز در دفتر امام جمعه اهواز دیدار کردند.

در راستای تدوین سند مهندسی فرهنگی برش استانی خوزستان سلسله جلساتی با حضور مطلعین دغدغه مندان، فرهیختگان و فعالان فرهنگی در سطوح مختلف و با حوزه های فعالیت بسیار و متعدد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان تشکیل می‌شود.

تاکنون چهار جلسه کارشناسی بانوان و چندین جلسه کارشناسی و نقد و بررسی ویژه برادران جهت ارائه در صحن اصلی شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل شده است.

بنا به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، این سلسله جلسات تا پایان تدوین سند مهندسی فرهنگی استان ادامه خواهد داشت و به حول و قوه الهی از حضور افکار، اندیشه‌ها و طرح و برنامه همه کسانی که واجد کلان گزاره های فرهنگی یا کلان طرح های اجتماعی هستند در هر سن و سال و هر سطح علمی و عملیاتی بهره برداری می‌شود.

همچنین کسانی که به هر طریقی فرصت حضور در جلسات را پیدا نمی‌کنند، مطالب مرتبط با راهبردهای کلان سند مهندسی فرهنگی کشور را می توانند مکتوب به معاونت فرهنگی و اجتماعی نماینده ولی فقیه در استان واقع در خیابان شهید گندمی جنب بهداشت ۱۷ شهریور ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha