دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام پناهیان  هفتم شهدای شاهچراغ

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: اسلحه‌ای که در جهاد تبیین نیاز است بینش و بصیرت ما درباره آنچه دشمن می‌خواهد بدانیم است، لذا جهاد تبیین واجب عینی است، امروز دشمن از نام کودک شهید در فضای مجازی هراس دارد و آن را حذف می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان، در مراسم بزرگداشت شهید دوست محمدی و شهدای حمله تروریستی به حرم شاه‌چراغ شیراز، شامگاه پنجشنبه ۱۲ آبان در مسجد الزهرا به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: در جهاد تبیین وضع روشن می‌شود، چه‌کاری را باید امروز در مقابل دشمن انجام دهیم.

وی ادامه داد: جهاد تبیین یک تلاش خستگی‌ناپذیر است که می‌خواهد دروغ‌هایی که دشمن امروز در ذهن ما القا می‌کند و فکر ما را منحرف می‌کند، روشن کند.

استاد حوزه علمیه بابیان اینکه در این جهاد به سراغ افراد ناآگاه می‌رویم تا واقعیت را در برابر دروغ‌هایی که هر روز می‌شنوند، روشن کنیم، افزود: اسلحه‌ای که در این جهاد نیاز است بینش و بصیرت ما درباره آنچه دشمن می‌خواهد بدانیم است، لذا جهاد تبیین واجب عینی است، امروز دشمن از نام کودک شهید در فضای مجازی هراس دارد و آن را حذف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در فضای مجازی بیش از گذشته فعالیت می‌کند و با جعل مخاطب در این فضا به دنبال القاء موضوعاتی است که به نحوی اهداف خودش را در فضای حقیقی محقق کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان در ادامه به شهدای جوان و نوجوان که در حوادث تروریستی به شهادت رسیدند اشاره کرد و توضیح داد: سید فریدالدین معصومی نخبه جوانی که در حرم شاه‌چراغ شیراز به شهادت رسید، برادر او درباره این شهید می‌گوید: در خارج از کشور، در کلاس درس به خاطر دفاع از فلسطین دانشگاه عذر او را می‌خواهند و از حضور در امتحان منع می‌شود، این شهید ۲۷ جزء قرآن را حفظ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه باخبر شدیم در زاهدان طلبه‌ای را به شهادت رساندند که با مهر و محبت خود ۵۰۰ معتاد را از اعتیاد نجات داده است.

گفتنی است مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهدای حمله تروریستی به حرم شاه‌چراغ و چهلمین روز شهادت رسول دوست محمدی با حضور اقشار مختلف مردم مشهد در مسجد الزهرا همراه با مدیحه‌سرایی و عزاداری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha