چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با تجسم ظلم و ستم آمریکا و روز فروریختن هیمنه دشمنان بزرگ کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم سمنان در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با تجسم ظلم و ستم آمریکا و روز فروریختن هیمنه دشمنان بزرگ کشور است.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب بیان کرد: دشمنان همواره در دوره‌های مختلف به دنبال ضربه به کشور ایران است و همواره هوشیاری مردم، دولت و نیروهای امنیتی دسیسه دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه سمنان گفت: با عنایت خداوند، بصیرت مردم در همراه نشدن با اغتشاشات اخیر، موجب شده دشمن همچون گذشته درمانده و ناکام باشد و اکنون با تنفس مصنوعی در تلاش برای زنده نشان‌دادن آشوب در ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی افزود: ۶۰ نفر در پی حوادث اخیر برای حفظ انقلاب اسلامی به سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) پیوستند و ملت ایران در اغتشاشات اخیر با بصیرت شهدا را تشییع و صف خود را از دشمنان جدا کردند.

وی بیان کرد: ملت ایران در حوادث اخیر قدرت مقاومت و عزم راسخ در برابر زورگویان و دشمنان را به جهان مخابره کردند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه به دنبال رفع مشکلات و رفع کاستی‌ها و کم‌کاری‌ها در دوره‌های قبل است.

وی تصریح کرد: فرهیختگان جامعه در نظم جهانی جدید برای ارتقای جایگاه کشور تلاش کنند. انتقال قدرت سیاسی و علمی ایران و گسترش منطق و جبهه مقاومت در نظم جهانی جدید منطقه از سوی ایران مورد توجه است.

امام جمعه سمنان با اشاره به هفتمین روز شهادت هموطنان در حرم شاهچراغ و اقدام سخیف تکفیری‌ها و شهادت طلبه بسیجی در تهران، افزود: ملت ایران این اقدام سخیف جنایتکاران را محکوم می‌کنند و حضور پرشور در راهپیمایی‌ مهر تایید در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به ارتحال حاج شیخ عباسعلی اختری از چهره‌های انقلابی اهل استان سمنان، تصریح کرد: ایشان عالمی مجاهد، فرهیخته، مبارز و پرتلاش بود.

امام جمعه سمنان با اشاره به روز فرهنگ عمومی، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و تحقق جهاد تبیین بیش از پیش مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه صف مطالبه‌گران، معترضان از آشوب‌گران جدا است، افزود: دستگاه قضا در استان سمنان بنا به خواسته مردم در برخورد با افرادی که در اغتشاشات اخیر موجب آسیب و خسارت شدند و آشوبگر بودند هیچگونه اغماضی نکند.

امام جمعه سمنان با اشاره به در پیش‌بودن ولادت حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: سیره زندگی این بانوی بزرگوار الگوی زنان برای رسیدن به کمال و سعادت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha