شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار محمدباقر ذوالقدر

حوزه/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بی گمان در اغتشاشات اخیر در کشور به خوبی می توان ردپای آمریکایی ها و برخی از کشورهای منطقه را مشاهده کرد که تمام تلاششان ساقط کردن این انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار محمدباقر ذوالقدر امروز در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان ماه در شهر سنندج اظهار داشت: امروز یادآور روحیه استکبار ستیزی ملت ایران است که در سال ۵۸ این مهم محقق شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سیزدهم آبان ماه سال ۴۲ امام راحل به لایحه استعماری کاپیتولاسیون شدیدا انتقاد کردند و همین امر زمینه تبعید ایشان از ایران شد و در سال ۵۷ نیز دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران توسط عمال پهلوی به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان سال ۵۸ رسما روز پایان حضور استکبار و استعمار در ایران بود، یادآور شد: انقلاب اسلامی دو هدف والا دارد که این اهداف مبارزه با استبداد داخلی و مبارزه با استکبار خارجی است و در این بین یک مقصد را دنبال می کند و آن هم تشکیل نظام جمهوری اسلامی است.

سردار ذوالقدر گفت: انقلاب اسلامی رسما ۱۵۰ سال سلطه خارجی ها بر ایران را پایان بخشید و امروز در کمال استقلال کشور به سمت جلو حرکت می کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: آمریکایی ها در زمان پهلوی با حضور خود در ایران به دنبال اهداف مختلفی همانند ایجاد ساواک، سرکوب ندای حق طلبی مردم و مهمتر از همه اینکه از بین بردن فرهنگ ایرانی ـ اسلامی این مملکت بودند.

وی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکایی ها بعد از شاه هم با ملت ایران استمرار و حتی تشدید شد، گفت: آمریکایی ها با امید به اینکه می توانند انقلاب ما را ساقط کنند در همان سال های نخستین توطئه های بسیاری انجام دادند ولی در هیچ کدام از آنها موفق نبودند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز شاهد انواع و اقسام فشارهای نظامی، سیاسی، اقتصادی بر ایران اسلامی از سوی دشمنان به ویژه آمریکایی ها به امید ساقط کردن این نظام الهی بوده و هستیم ولی تاکنون هیچ دسیسه ها نتوانسته است که بر ملت ایران پیروز شود.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: اگر تاریخ انقلاب را مطالعه کرده باشید آمریکایی ها علیه جمهوری اسلامی ایران جنایت های بسیاری مرتکب شده اند که آخرین نمونه آن به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر استکبار برای هر ملتی هزینه دارد، بیان داشت: ایران اسلامی با حفظ استقلال خویش امروز به یکی از ابرقدرتها بزرگ در منطقه و حتی جهان تبدیل شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بی گمان در اغتشاشات اخیر در کشور به خوبی می توان ردپای آمریکایی ها و برخی از کشورهای منطقه را مشاهده کرد که تمام تلاششان ساقط کردن این انقلاب است.

سردار ذوالقدر با اشاره به اینکه میلیون ها خبر کذب در فضای مجازی برای ملتهب کردن افکار عمومی در کشور توسط دشمنان تا امروز منتشر شده است، تاکید کرد: بی شک آمریکایی ها و دیگر دشمنان از ملت ایران دوباره سیلی محکمی خواهند خورد و دوباره آرامش به کشور بازخواهد گشت که این برای دشمنان غیرقابل تحمل خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha