پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان

حوزه/ استاد حوزه علمیه در پیام تسلیت خود به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین شهرکی گفت: آدمکشان خون کسی را ریختند که به اعتراف همگان، تمام هم و غم و فخرش خدمت صادقانه و خالصانه به خلق فارغ از مذهب و قومیت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین شهرکی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً (احزاب / ۲۵)

باز دست پلید درندگان درمانده در برابر انقلاب و دورمانده از حقیقت انسانیت، سردمداران استکبار داعش پرور و ایادی وهابی او از آستین ننگین مزدوران زبون و شیطان پرست، بیرون آمد و جان یکی دیگر از فرزندان اسلام و خادمان بی ریای ملت، در عرصه ایمان و جهاد، مرحوم مغفور حجت الاسلام شیخ سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان را گرفت. این مسجد، مرکز وحدت شیعه و سنی و زیر پرچم مقتدر ولایت فقیه است.

آدمکشان خون کسی را ریختند که به اعتراف همگان، تمام هم و غم و فخرش خدمت صادقانه و خالصانه به خلق فارغ از مذهب و قومیت بود.

از فعالیتهای این روحانی دلسوز و وحدت ساز، ایجاد پایگاه سلامت معتادان بود که توانست نزدیک به ۵۰۰ معتاد را بازپروری نماید. او حامی محرومان، مرد مواسات و کمک رسانی به نیازمندان و به شدت تلاشگر در مبارزه با کرونا، همراه و همدل با جوانان و نوجوانان و انقلابیِ با اقتداری بود که همیشه پناه مظلومان به شمار می رفت.

اینجانب، عروج آن روحانی مردم دار را به مردم شرافتمند زاهدان، مددجویان عزیزش و باز ماندگان محترم و خانواده معزز ایشان تعزیت و تبریک عرض نموده و از حضرت احدیت برای ایشان تسلا و نیز اجر وصبر مسالت دارم و در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برای آن جهادگر واصل، حدایق جنات، رفعت مقامات، رحمت و ریحان بی کران و حشر با شهیدان عاشورا، طلب می نمایم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

عبدالحسین خسروپناه

طلبه حوزه علمیه قم

۱۳ آبان ۱۴۰۱

@khosropanah_ir

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha