دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان شرقی گفت: پویش مشق احسان برای چهارمین سال توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مصباح ربانی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان شرقی امروز در حاشیه مراسم پویش مشق احسان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پویش مشق احسان برای چهارمین سال توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همزمان با سطح کشور در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به آغاز توزیع بسته‌های تحصیلی به دانش آموزان محروم از مهر ماه تاکنون، گفت: امسال ۱۰ هزار بسته آموزشی در قالب کیف و نوشت افزار و دیگر اقلام مورد نیاز تحصیلی دانش آموزان به لحاظ گروه سنی و جنسیت دانش آموزان تهیه شده و در مناطق محروم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی استان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: همه اقلام توزیعی در پویش مشق احسان، کالاهای ایرانی و اسلامی هستند.

وی با اشاره به اهداف این پویش گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ه) با شناسایی کارگاه‌های تولیدی تعطیل شده در کشور، اقدام به تقویت و راه اندازی آنها کرد تا از تولید داخل حمایت کرده و منجر به اشتغال شود و تولیدات این کارگاه‌ها در قالب مشق احسان حمایت و توزیع می‌شوند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان شرقی بیان داشت: در این راستا تاکنون ۵۰ کارگاه تولیدی تعطیل شده در سطح کشور فعال شده‌اند.

وی به دیگر اهداف پویش مشق احسان اشاره کرده و گفت: حمایت از تعلیم و تربیت دانش آموزان محروم، توسعه عدالت آموزشی و علم پروری و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و اسلامی از اهداف دیگر این پویش است.

پویش مشق احسان همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha