یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدرسه علمیه خواهران ایذه

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان خوزستان در پی حادثه تروریستی شهرستان ایذه و هجوم به مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) این شهرستان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی بلادیان، مدیر حوزه علمیه استان خوزستان در پی حادثه تروریستی شهرستان ایذه پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

یُرِیدُونَ أَن یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

فضای نورانی ﺁﻣﻮﺯﻩ‌ﻫﺎی ﺩینی ﺭﺍ می ‌ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﺎ ﺣﺮﻑ‌ﻫﺎی بیﺍﺭﺯﺵ، ﺗﻴﺮﻩ‌ﻭﺗﺎﺭ ﻛﻨﻨﺪ، ﻭلی ﺧﺪﺍ ﺟﺰ ﺍﻳﻦ ﻧمی‌ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﺩﻳﻦ ﻧﻮﺭﺍنی ﺭﺍ ﺗﺎﺑﻨﺪﻩ ﻭ ﭘﺎﻳﻨﺪﻩ ﻛﻨﺪ، ﻫﺮﭼﻨﺪ بیﺩﻳﻦ‌ﻫﺎ ﺧﻮﺷﺸﺎﻥ ﻧﻴﺎید.

حمله به مردم کوچه و برزن و شلیک به مرد، زن، پیر و کودک نشانه‌ای از اوج رذالت و حقارت دشمنان دین، میهن و مردم است.

هموطنان عزیز بختیاری گناهی جز اعتقاد و ایمان به مولای متقیان و پایبندی به نظام نداشتند.

آتش زدن و هجوم به مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) بیانگر حضور فعال طلاب و روحانیون غیور است که خاری در چشم دشمنان و معاندان می‌باشند.

مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان به نمایندگی از همه اساتید و طلاب استان، ضمن همدردی با بازماندگان شهدای این جنایت و آرزوی بهبودی و علاج عاجل مجروحین، هتک حرمت به نمادهای دینی و ملی و حوزه‌های علمیه را محکوم می‌نماید.

از همه مسئولان اطلاعاتی و امنیتی، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی سراسر استان دقت و مراقبت هرچه بیشتر نسبت به امنیت شهری، عموم مردم و مدارس علمیه را خواهانیم.

حوزه علمیه، اساتید و طلاب هم به اقتضای لزوم مواسات و خدمت‌رسانی در جمیع جهات، آمادگی خود برای همراهی با نیروهای امنیتی برای حفظ آرامش مردم و جامعه در مواقع ضروری را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha