جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: در اغتشاشات اخیر اتفاقات ناگوار زیادی روی داد که در این میان شاهد خویشتن داری نیروهای انتظامی و امنیتی بودیم و امیدواریم که هرچه سریعتر این وضعیت به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: از مردم با درایت و متدین کردستان به ویژه سنندج برای حضور در راهپیمایی امروز نهایت تقدیر را داریم.

امام جمعه سنندج گفت: آمریکایی ها هرگز خود را فدای کشوری نمی کنند، بالعکس هر کاری را انجام می دهند که به منافع استکباری خود برسند و نمونه های بسیاری در تاریخ در این باره از آمریکایی ها ثبت شده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی ها فشارهای نظامی، اقتصادی، سیاسی و... خود را علیه ما آغاز کرده اند و همچنان ادامه دارد ولی ملت ما در برابر این کشور زورگو هرگز تسلیم نخواهد شد.

ماموستا رستمی یادآور شد: استقامت، ایمان، شجاعت، صبوریت، وحدت و یکدلی، حب وطن و مملکت و زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی ویژگی هایی است که باعث شده است که ایران اسلامی در مقابل مستکبرین و ابرقدرت های جهان همیشه پیروز باشد.

امام جمعه سنندج گفت: کسی منکر مشکلات اقتصادی نیست و در این موضوع نباید تحریم ها را بهانه قرار دهیم بلکه باید از ظرفیت های داخلی برای عبور از این مشکل استفاده کنیم زیرا مردم شایسته هرگونه خدمتی هستند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه مسئولان به فکر اشتغال و ارتقاء وضعیت معیشتی مردم باشند، اظهار داشت: مردم کردستان امنیت را خط قرمز می دانند و از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب در مقابل ضدانقلاب و عوامل تجزیه طلب ایستاده اند و امروز مسئولان قدر این مردم را به خوبی بدانند.

ماموستا رستمی ادامه داد: در اغتشاشات اخیر اتفاقات ناگوار زیادی روی داد که در این میان شاهد خویشتن داری نیروهای انتظامی و امنیتی بودیم و امیدواریم که هرچه سریعتر این وضعیت به پایان برسد و دیگر خون کسی ریخته نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha