جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1052254
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مهام

حوزه / تهیه کننده سریال «آتش سرد» گفت: در این مجموعه تلویزیونی به بحث ایتام که موضوعی قرآنی است به صورت ویژه نظر داریم.

علی مهام، تهیه‌کننده تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه پیرامون این سریال اظهار کرد: برای ساخت این مجموعه دو ماه زمان صرف شد. روی فیلمنامه تأکید ویژه داشتیم چون می‌خواستیم به موضوعی قرآنی و دینی بپردازیم. در این کار موضوع و محور بحث ایتام است. این موضوع یکی از تاکیدات ویژه قرآنی و اسلامی است که بارها روی آن توصیه شده و ما در این مجموعه تلاش کردیم در حد توانمان به آن بپردازیم.

وی افزود: تهیه و تولید سریال برای من حکم شغل را ندارد بلکه به آن به عنوان یک رسالت نگاه می‌کنم. من برایم بیش هر چیزی اخلاقیات اهمیت دارد برای همین در انتخاب عوامل و بازیگران کارهایم روی این نکته تاکید ویژه دارم. من به این باور تا به امروز معتقد و مکلف بودم و در ادامه هم همین روش هم پیش خواهم گرفت البته هر جا که ببینم موقعیت برای کار کردن من متناسب با آرمانهایم فراهم نباشد در آن اثر حضور نخواهم یافت.

این تهیه‌کننده ادامه داد: «آتش سرد» در موقعیت بسیار سخت کرونایی تولید شد و همه عوامل این کار به این بیماری مبتلا شدند اما با این وجود کار انجام شد و امروز شاهد نتیجه آن در روی آنتن هستیم. خوشحالم این مجموعه توانست مورد توجه مردم قرار گیرد. دلیل استقبال مردم جدا از کیفیت فنی به پیام کار مربوط می‌شود. از نگاه من هر اثری که بتواند مردم را به سوی ارزش‌ها هدایت کند در جذب تماشاگر موفق خواهد بود.

وی تأکید کرد: در انتهای سخنانم می‌خواهم درباره پلتفرم‌ها هم مطلبی را بیان کنم، برخی از تولیدات این حوزه موجب شده برخی اخلاقیات در جامعه زیر سوال رود این مشکل هم از آنجا نشأت می‌گیرد که ما در این حوزه، تنها در پی جذب تماشاگر به هر قیمتی هستیم در صورتیکه فرهنگسازی باید اولویت کار هنری باشد. در این راستا پیشنهاد می‌کنم بخش‌های فرهنگی نظارت خود را به شکل بهتر و دقیق‌تری انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha