دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کارگاه تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه طلاب خرمشهری

حوزه/ کارگاه تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه طلاب سطح ۱ و ۲ حوزه علمیه خواهران خوزستان در منطقه آزاد اروند خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، کارگاه تربیت معلم، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه طلاب سطح ۱ و ۲ حوزه علمیه خواهران در منطقه آزاد اروند خرمشهر برگزار شد.

کارگاه سه روزه تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با حضور قاری و موذن برتر جهان اسلام حسینعلی شریف، مولف کتاب نسیم انس، با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند خرمشهر و سازمان تبلیغات استان خوزستان صورت گرفت.

در این کارگاه مردم و جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران کوثر خرمشهر حضور داشتند و در آن حسینعلی شریف، مقدمه‌ای راجع به انتخاب بهترین روش تدریس، متناسب با شرایط فراگیر را بیان کرد و سپس به تدریس کتاب پرداخت و در پایان نیز از حاضرین آزمون کتبی و شفاهی گرفته شد.

همچنین حجت الاسلام حردانیان، رئیس دارالقرآن الکریم تبلیغات استان خوزستان ضمن تقدیر از استقبال گسترده از این کارگاه، نکاتی پیرامون اهمیت یادگیری و آموزش قرآن کریم بیان و این امر را در راستای جهاد تبیین که یک واجب قطعی است، معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha