پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
دومین نشست هم اندیشی «بینات»

حوزه/ دومین نشست هم اندیشی «بینات» با حضور منتخب سفیران رضوان حوزه‌های علمیه خواهران و با هدف تقویت گفتمان انقلابی بانوان طلبه در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دومین نشست هم اندیشی «بینات» با حضور منتخب سفیران رضوان حوزه‌های علمیه خواهران و جمعی از فعالین فرهنگی و در راستای تقویت حس دغدغه مندی فعالان سفیران رضوان در پیاده سازی فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه و سرعت بخشیدن به حرکت های عمومی در جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی در تهران برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره، تقویت حس دغدغه مندی و تقویت گفتمان انقلابی بانوان طلبه و عمق بخشیدن به شبکه‌های پویای متشکل از جوانان دارای ذهن فعال و زبان گویا بود و چشم انداز دوره نیز راه اندازی و تقویت شبکه‌های فعال در لایه‌های مختلف جامعه توسط جوانان گفتمان ساز است.

در این دوره ۲ روزه سردار عزیز جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیةالله(عج)، آقای سعادتی معاون فرهنگی اجتماعی قرارگاه قرب بقیة الله(عج)، حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و دکتر ساسان زارع استاد دانشگاه امام حسین(ع) و معاون اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیة الله الاعظم(عج) به ایراد سخنرانی درباره اهمیت باز طراحی برنامه های جوانان منطبق با بیانیه گام دوم و اهمیت قیام جوانان پرداختند.

دومین نشست هم اندیشی «بینات» برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha