چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: در اغتشاشات اخیر به خوبی می توان نقش و مدیریت دشمنان را دید که بهترین نمونه آن استفاده رسمی و علنی معاندان از رسانه هایشان برای تشدید آشوب ها در داخل کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا امروز در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان اظهار داشت: در سال های گذشته هم شاهد آشوب هایی مانند اغتشاشات اخیر در کشور بوده ایم، ولی با اندکی دقت متوجه می‌شویم که تفاوت هایی بین این آشوب ها وجود دارد.

استاندار کردستان گفت: در اغتشاشات اخیر به خوبی می توان نقش و مدیریت دشمنان را دید که بهترین نمونه آن استفاده رسمی و علنی معاندان از رسانه هایشان برای تشدید آشوب ها است.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه این آشوب ها هرگز نمی تواند به انقلاب گزندی برساند، اظهار کرد: بی گمان تداوم آشوب های در کردستان می تواند زمینه ساز بی میلی حضور سرمایه گذاران در استان شود که این امر باعث ضربه به اقتصاد و معیشت این خطه خواهد شد.

استاندار کردستان اظهار کرد: برای سامان بخشی مشکلات اجتماعی اقدامات عملی و تخصصی انجام شود که یکی از این اقدامات می تواند تشکیل شورای تامین اجتماعی باشد.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: برای تشکیل و تحکیم این شورا باید از افراد صاحب نظر و صاحب ایده دعوت به عمل بیاوریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha