چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز امپراتوری رسانه ای جریان عربی ـ عبری ـ غربی رسما مدیریت اغتشاشات در کشور را در دستان خود گرفته است.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: آمریکایی ها، غربی و برخی از کشورهای منطقه که همواره نقش خود در اغتشاشات اخیر در ایران را انکار می کردند دروغ آنها با سخنان بایدن؛ رئیس جمهور آمریکا برای همگان برملا شد.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: از اعترافات بازداشت شدگان، سلاح های به دست آمده و.... با اطمینان کامل می توان از حمایت همه جانبه دشمنان این انقلاب از اغتشاشات داخل ایران مطلع شد.

وی با اشاره به اینکه براندازی ایران اسلامی آرزوی دیرینه دشمنان است، تاکید کرد: بیش از ۴ دهه می باشد که دشمنان دست به هر کاری می زنند که جمهوری اسلامی را ساقط کنند و در این راه به روش های بسیار متمسک شده اند که خوشبختانه با درایت ملت ایران همه این توطئه خنثی شده است.

حجت الاسلام قدرتی افزود: تمامی دشمنان به نوعی متحد شده اند که کشور را ناامن کنند و سرنوشت سوریه، عراق، افغانستان و... را برای ما رقم بزنند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز امپراتوری رسانه ای جریان عربی ـ عبری ـ غربی رسما مدیریت اغتشاشات در کشور را در دستان خود گرفته است، لذا انتظاری که از فعالان رسانه ای داریم این است که در مقابل این هجمه بی سابقه دشمنان منفعل عمل نکنند.

اوی ادامه داد: دشمن در ۵۰ روز اخیر به نوعی اتاق جنگ خود را علیه ایران ایجاد کرده است و هر روز یک برنامه و توطئه را به اغتشاشگران دیکته می کند.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: در میان اغتشاشات چیزی که بسیار مشهود و به اصطلاح نخ نما می باشد، تلاش آنان برای ایجاد جنگ قومیتی و مذهبی است که بهترین نمونه های آن کشته سازی و ترور در استان های تلفیقی کشور، همانند کردستان، سیستان و بلوچستان و... می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha